Jij natuurlijk ook gefeliciteerd met je punten, Kootwijk zit er wel in voor jou!
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
just_bassie schreef:Hier heel tevreden met 212 en 213 2x een 4e plaats
@Meya, heb je de jury ook gevraagd waarom hij/zij tot deze punten kwam?
en kon het niet zijn dat de jury van vorige week erg royaal heeft gejureerd?
, maar zoals je nu ook naar de 2e proef kijkt, scheelt het gewoon veelste veel terwijl ik in de 2e proef echt dingen mis gingen .. Misschien vond de jury het beeld niet mooi, nouja dat kan denk ik dan maar weer.. Want haal de laatste steeds mooie punten.behalve 2 week terug had ik ook op 1 172, maar die ging gewoon ook niet zo goed, had 3 ijzers los
Meya_ schreef:Nou, ik kopieer even het zeur verhaal die ik had geplaatst bij ander topic, kort uitleggen is een drama
Meike liep redelijk, was niet echt actief maar verder ging ie wel netjes. Middendraf en galop kwamen niet zo goed uit, alle keren een 4 .. Vond ik wel iets te streng, maar middenstap deed ze harstikke mooi, werd zaterdag beloond met een 8 kreeg ik nu ook een 4.. Wel jaHad dit keer ook 173, maar verder ging ie best netjes.. Heb ook nog op andere onderdelen een 4. stomme jury
(2e proef had ik daar 6en en 7en op, en vorige week op deze proef 202! Oké ging wel iets beter, maar was totaal geen 29 punten verschil, laat staan dit met de 2e proef is 16 punten verschil, terwijl ik daar de laatste 2 gewoon verknald heb)
2e proef ging hetzelfde, alleen laatste 2 onderdelen verknaldHalthouden: kop omhoog, kreeg der niet meer naar beneden, ging in de achteruit.. gaf haar een dikke schop, dacht nu moet je ook maken dat je bij A komt, kloris
Daar had ik 189, en was 4e hoorde ik, net buiten de prijzen .. Stond nog op: Leuke combinatie!! Paard mag iets actiever. Terwijl bij de 1e proef stond: paard loopt te diep, amazone werkt paard tegen..
DUS. pist off toen ik mijn punten zag, staan gewoon dingen op wat totaal nergens op slaatHeb het NK nu opgegeven, ga nu alleen nog voor de fun rijden en proberen het goede gevoel vol te houden voor het FK
Meya_ schreef:moelly schreef:En dan nog even een vraag, het is binnen toch?
Anders moet ik héél snel gaten in de ijzers laten boren..
Binnen? Ik ben er van uitgegaan omdat het buiten is omdat het outdoorseizoen is.
Maar wie weet, zal wel even zoeken. Heb nog nergens gelezen als het binnen/buiten is
Dat weet ik wel te vinden