In een uur tijd alles verloren, mijn 2010

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Feria

Re: In een uur tijd alles verloren, mijn 2010

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-11 19:15

Heel erg veel sterkte! Ben je al begonnen met het nieuwe weide maatje? Een bezigheid helpt voor mij om de choas in mijn hoofd een plaats te geven, misschien dat dat bij jou ook zo is.

Rosiewozie

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-11 00:50

Ik heb er eigenlijk geen woorden voor...
Tranen rollen over mijn wangen, plots ben ik verkouden...

Ik kan me voorstellen dat je hier nog lang niet overheen bent. Geef het de tijd. Dat komt nu over als een afgezaagd zinnentje, maar de tijd tikt voorbij en langzaam zal het slijten.
Ik hoop dat je weer rust en kracht kan vinden. En onthoud: je bent niet alleen. Ookal klinkt ook dat als een afgezaagd zinnentje.

NienSCHaap

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-11 11:09

Wat ontzettend mooi geschreven.
Dit is echt een nacht merrie voor iedereen, ik heb er eigenlijks helemaal geen woorden voor.
De tranen rollen over mijn wang toen ik je verhaal las.

:(:) Geef het de tijd om de rust weer te vinden.

Wendie1992

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-11 11:17

Jezus wat erg is dit zeg! zit dit met rollende tranen te lezen.. Wat moet dit veel pijn hebben gedaan... ;( Sterkte

_MV_

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-11 11:23

Wat een vreselijk iets om te moeten meemaken!
De tranen rollen ook hier, dit is ieders nachtmerrie.
Heel veel sterkte en kracht voor de ups en downs.
Vergeet vooral je mooie, goede, leuke, geweldige en minder geweldige momenten met haar niet.
In je herinneringen leeft ze voort en zal ze er voor je zijn wanneer je haar het meest nodig bent. :(:)

winnie03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-03-11 11:42

renatevb schreef:
Heel erg veel sterkte! Ben je al begonnen met het nieuwe weide maatje? Een bezigheid helpt voor mij om de choas in mijn hoofd een plaats te geven, misschien dat dat bij jou ook zo is.

Ik ben nog niet begonnen met het weidemaatje nee., Misschien dat die behoefte in de loop der tijd terugkomt, maar op dit moment nog even niet.

Annemaarel

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-11 12:03

Oke daar word ik gewoon stil van :/

webster543

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-11 17:13

Wat een aangrijpend verhaal. Ik heb een krop in de keel, en word er helemaal stil van... Ook al schijnt hier de zon volop, is het toch heel even grijs als ik dit verhaal lees.

Heel veel sterkte met je verlies een plaats te geven in je leven. Dan kan je de draad weer oppakken.

Aukelizzy

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-11 19:55

Phoe wat een verhaal. Ik wil je heel veel sterkte wensen en ik hoop dat je het op den duur toch een plekje kunt geven. Ik ben zelf drie jaar geleden mijn merrie verloren nadat ze op de wei haar been brak en het is verschrikkelijk als je allerbeste maatje op die manier uit je leven gerukt wordt. Tot op de dag van vandaag heb ik het er nog ontzettend moeilijk mee en vergeten zal ik haar nooit, maar ik heb het wel een plekje kunnen geven en geniet nu weer van mijn andere paarden. Hopelijk kun jij het over een tijdje ook een plekje geven en de draad weer oppakken.