elk jaar ruim 6a7 honderd uit gegeven daar , nu ga ik er werken ipv uitgeven (H)
Resfeber
Geplaatst: 08-04-11 17:17
@Michelle_; Hahaha, ik hoop dat je je dan kan beheersen als je al die leuke dingen langs ziet komen, Ik neem altijd weinig geld mee, want ik weet dat ik anders veel ga kopen en daar heb ik geen zin in.
Hmmm, folder valt me tegen eerlijk gezegd, maar goed, dan geen nieuw dekje Goed voor de knip Moet wel wat andere spullen hebben (longeersingel, zweetdeken voor de shet, zweep, antiklit, dat soort spul) dus zal me wel goed vermaken hoor!
OneFellSwoop
Geplaatst: 09-04-11 13:57
vind de folder ook tegen vallen! vorige keer vond ik de hele tentenkamp tegen vallen misschien dat ik wel ga. ben altijd zo snel door mn snoepjes heen haha.
Ah, ik zou er ook best heen willen maar ja. Er zijn maar wat kleine dingen waar ik eventueel voor zou willen gaan (bandages, longeerlijn, die frontriem met letter, antiklit) voornamelijk kleine dingetjes en die bruine cap uit de folder, die is echt suuuuper gaaf!
Drico
Geplaatst: 09-04-11 20:21
Jammer dat het zo ver weg is Misschien ff slijmen bij mijn moeder Ik wil Anky halster namelijk en andere spullen