zo ongelooflijk veel sterkte!!!!!!! Dit is echt heel erg! Heel veel sterkte met de beslissing! Ik vind het heel knap dat je zo eerlijk bent tegen over het paard! Sommige mensen willen perse hun paard in leven ook, met of zonder pijn.
Oh wat een vreselijk nieuws Daar hadden we niet op gehoopt!
Ik ga duimen voor Carry en voor jou. Heel veel sterkte!
o0marije0o
Geplaatst: 07-10-10 20:36
(Stille mee lezer) Verschikkelijk dat je voor deze keuze staat, dit wens je niemand toe Luister goed naar je eigen gevoel, jij kent de blik in de ogen van je paard het beste, sterkte aankomende tijd
LadyMadonna
Geplaatst: 07-10-10 20:49
oh_oh schreef:
Als ik van haar hou, dan moet ik haar toch ook laten gaan?
heel eerlijk? Ja...
Je geeft aan dat je het prima zou vinden als ze pijnvrij enkel als grasmaaier de wei in zou kunnen, maar wat voor garantie heb je daarop? Helemaal geen helaas. En zowiezo, voor ze daar is, moet je haar door een periode van 4/5 maanden slepen om de pees te laten herstellen. Een periode waarin ze waarschijnlijk veel op rust moet en matige, gedoseerde beweging (áls dat al mag). Vorig jaar heb ik de mijne moeten laten gaan omdat de pezen door waren (alleen was het bij mij direct duidelijk). Ik weet dus door wat voor een hel je nu gaat... Mn pb box staat open mocht je daar behoefte aan hebben.
Ik kan niet meer dan je een hele dikke virtuele knuffel geven, en je alle kracht toewensen voor de moeilijke beslissing die je te wachten staat. Hoewel je deze volgens mij in je hoofd al hebt gemaakt, alleen nu je hart nog
Gossie,, Meisje toch. Sterkte en succes met de goede keus maken!
tjady
Geplaatst: 07-10-10 21:18
Verschrikkelijk om te horen. Ik hoop dat je steun bij je naasten kan vinden. Dan komt de juiste beslissing van zelf. Heel veel sterkte. Welke beslissing je ook maakt, het zal de juiste zijn.
Wietsje92
Geplaatst: 07-10-10 21:31
Ach wat een rotbericht, dit is wel één van de ergste dingen die je kan overkomen. Het leek zo goed te gaan, en dan nu een terugslag. Je moet doen wat jou het beste lijkt. Ik heb ook een diepe wond bij mijn paard gehad, iets hoger dan waar de wond bij Carry zit. Maar bij mijn paard, waren er geen pezen door. Dus ik mag mij uiteindelijk gelukkig prijzen dat het zo goed is afgelopen.
Ik wil je een hele dikke knuffel geven, en erg veel sterkte met de keuze die je maakt. Wat je ook beslist het zal de beste zijn!
Krissie0
Geplaatst: 07-10-10 21:56
Pff eerst een hele dikke knuffel voor jullie allebei Toen ik op pagina 7 aankwam leek het beter te gaan en ik kreeg een glimlach om mijn mond en toen ik verder las kwamen de tranen om de hoek kijken in mijn ogen.
Wat vreselijk meis, wees eerlijk naar Carry toe maar ook naar jezelf. Mocht je willen praten mijn pb staat altijd open voor je! Heel veel sterkte,kracht en liefde voor jullie
Ik kan je alleen maar heel erg veel sterkte wensen. Sterkte voor het maken van een beslissing, maar ook voor de komende tijd! Want wat je ook beslist, makkelijk zal het niet zijn