Ik kan de plattegrond niet vinden.
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
buster4ever schreef:ik ben bang dat de prijzen weer zo hoog zijn zoals in hoorn dit jaar... toen vroegen ze ook de hoofdprijs voor een shetveulen ...500 euro voor een veulen
en waar ligt zuidlaren eigenlijk??? wil misschien wel kijken trailer mee en heen dan maar...

robert45 schreef:zijn er nog mensen die foto's gaan maken? vind het altijd leuk om foto's terug te zien van de markt!
hebben er misschien nog mensen foto's van vorig jaar?

buster4ever schreef:ik ben bang dat de prijzen weer zo hoog zijn zoals in hoorn dit jaar... toen vroegen ze ook de hoofdprijs voor een shetveulen ...500 euro voor een veulen
en waar ligt zuidlaren eigenlijk??? wil misschien wel kijken trailer mee en heen dan maar...
Letsdunit schreef:buster4ever schreef:ik ben bang dat de prijzen weer zo hoog zijn zoals in hoorn dit jaar... toen vroegen ze ook de hoofdprijs voor een shetveulen ...500 euro voor een veulen
Ligt er ook aan wie je bent hoor, ik sprak gisteren toevallig de slager waar ik altijd mijn hondenvlees haal, die liep ook even op Hoorn en vroeg naar een shetje, moest 300 euro kosten dus hij zegt daar begin ik niet aan. Toen die kerel op zijn petje zag staan dat hij slager was zakte de prijs ineens drastisch.