Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Manderyntjuh schreef:Oh oh oh wat een reacties meid!
ten eerste tuurlijk kan je wat aan je houding doen, maar iedereen zit niet altijd even netjes op zijn of haar paardje!
ten tweede, vind de reactie over je gewicht echt respectloos!
zó verschikkelijk, onzettend 'dik' ben je niet, gewoon gezet, zijn er een HELE hoop hier op bokt hoor! niets van aantrekken ...
en dan nog ik vind het leuke foto's en tuurlijk zijn er aandachts punten maar die heeft iedereen...!!!
lekker door blijven rijden, en niets van die 'rare' reacties aantrekken... op bokt durven ze wel ... in het echt niet!
Hobbespoes schreef:'t was dus sarcastisch bedoeld...
En ik bedoel ermee: op elk antwoord dat je geeft ligt het aan moonlight (of spierbevangenheid van Donkel)
En op de 1 manier rij ik ieder paard hetzelfde: voor de benen, van het binnenbeen naar de buitentuigel, op de achterhand en in training voorwaarts neerwaarts...
Neem de adviezen die hier gegeven worden ter harte en ga ermee aan de slag...en weerleg het niet iedere keer...
Moest ik niet aan de andere kant van België wonen kwam ik het je uitleggen of voordoen en dan ga je zien en merken dat het anders kan...
Voor zover ik begrepen heb reed de eigenaresse haar wel goed...
Amy12396 schreef:positief:
1. Wat een leuk beestje!
2. Mooie foto's!
3. De tweede keer springen zat je een stuk mooier!
4. Je rug is mooi recht naar achter!
iets minder positief (maat tog zeker niet negatief!!)
1. Hij is een heel klein beetje klein voor je
2. Misschien is chaps/rijlaarzen fijner (dat denk ik)
3. De eerste keer springen kom je een beetje uit het zadel maar niet egt ver naar voor
4. Je kont moet meer naar achter in het zadel (niet zover er uit komen bv. bij galloperen)
ik hoop dat je hier iets aan hebt!
ps. heb je hem al???
x
Tammy_ schreef:even een reactie op de filmpjes: ik vind je best netjes zitten, je zegt zelf al dat je je benen niet goed stilhoudt, misschien is het een idee om je beugels een gaatje langer te doen, dan kan je je hakken wat meer uitdrukken en houd je vanzelf je benen wat stillerprobeer ook je schouders iets meer naar achter te houden, en probeer je onderarm in de lengte van je teugels te houden, dus je moet een rechte lijn kunnen trekken van waar de teugels aan het bit zitten, tot aan je elleboog. Nu zijn je armen nog wat te recht, probeer een knikje in je ellebogen te houden
elkee schreef:Op het begin heb ik dit topic even in de gaten gehouden, maar ik haakte al snel af aangezien het weer erg gezellig werd.
Er zit zeker verbetering in, je rijd vriendelijker, het geeft een fijn en rustig beeld (vooral de filmpjes). Tuurlijk is les nemen altijd verstandiger als zelf met van die hulpstukken gaan rijden, maar dat wist je zelf waarschijnlijk ook welGa je les nemen trouwens?
En het allerbelangrijkste: Mag je haar kopen? haha