Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Vera schreef:Heb je een foto van je paard? Ik kan het niet uit je profiel halen. Praat misschien wat makkelijker
Edit: ik zie het paardje in je profiel waar je mee stopt. Je rijdt dus alleen reining of allround?
kmvreter schreef:Als je een paard hebt die rossig is vindt ik het altijd erg mooi staan om daar juist een outfit bij te kiezen in een koele kleur. Dan krijg je een mooi contrast. Dan kom je bij blauw en groentinten. Paars is zo'n kleur die er een beetje tussenin zit. Dat heldere koningsblouw dat je nu veel ziet kan ook erg chique staan en wil je een frisse uitstraling dan ga je voor aqua en turquoise tinten.
sevke schreef:Geeltinten vind ik altijd mooi bij een sorrel ! Lime groen bijvoorbeeld.
Zelf heb ik een showblouse gekocht met wit/zwart en ene met oranje/zwart. Op een sorrel kun je alle kanten uit.
Zelf vind ik het ook belangrijk om behoorlijk voor de dag te komen, ook al is het "maar" vlp. Eerste weekend van oktober is het BK en als het goed is ga ik er starten en aan onze "looks" zal het niet liggen(jammer dat mijn paard al zo wollig wordt...
)
Mister01 schreef:ik heb alleen nog nergens iets gezien wat ook ik mooi vind![]()
en wat ik zag wat wel mooi was, is dan ook gelijk 2300 usd