Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Nikki_L schreef:Moet er nou echt in ieder topic gezeikt worden? Moet nou echt ieder topic verziekt worden?
Mensen.. Mensen.. Voor het speculeren kunnen jullie een ander topic openen!
Patricia staat voor waarschijnlijk de moeilijkste keuze uit haar leven, die ze nogmaals... Echt niet over een dag ijs gaat nemen.
Zullen we haar gewoon in haar waarde laten? En er van uit gaan dat ze de beste keuze maakt die er voor Val is? Waar ik overigens heilig van overtuigd ben!
Want wees eerlijk, niemand zit op zulke reacties te wachten als je net heb gehoord dat je paard allerlei dingen mankeerd! Waarvan je al een hele tijd het gevoel had dat hij niet lekker in zijn vel zat etc etc, maar dit had zij ook nooit verwacht! Dit komt voor haar als een hele harde klap en die moet zij ook verwerken.
We kunnen ook voor haar klaar staan, een schouder bieden.. en waar we kunnen, bijstaan met een troostend woord!!
Dat mensen geen reacties krijgen op pb berichten, lijkt mij ook wel logisch of niet? Ze heeft wel andere dingen aan haar hoofd dan constant op bokt zitten. Als zij na sommige reacties hier uberhaupt nog wel wil reageren in dit topic!
Lieve Patricia en Val ik wens jullie nogmaals alle sterkte van de wereld toe. Ik hoop nog steeds op een wonder voor jullie. Maar ben er heilig van overtuigd dat je de juiste beslissing zult nemen voor Mooie Val! Dikke knuffel van mij
jojopaardje schreef:Lieve Patricia,
Ik ben een stille lezer geweest in dit alles, maar ik vond dat ik toch jouw heel veel sterkte moest wensen voor de komende tijd. Wat ben jij gek op je paardje. Ik heb met tranen in mijn ogen jouw verhaal gelezen en vind je erg dapper.
Loslaten is het allermoeilijkste wat er is. Als ik lees hoe gek je ben op je paardje dan weet ik dat welke beslissing jij ook neemt, het ook de juiste is. Er is NIEMAND die Vailant zo goed kent als jij. Jij weet wanner het goed is en niemand anders.
Heel veel sterkte en kracht toegewenst.