Lieve Val.. is dit dan het einde van ons verhaal...

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

_Pien_

Re: Lieve Val.. is dit dan het einde van ons verhaal...

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-10 23:18

Zo, wat een verhaal, heb niet alle pagina's gelezen maar alleen jou verhaal. Heel veel sterkte voor de aankomende dagen en dat je voor je gevoel de juiste beslissingen kan nemen.
Zit nu nog met tranen in m'n ogen dus het zal bij jou wel helemaal verschrikkelijk moeten zijn!
Nogmaals, heel veer sterkte!!

jojopaardje

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-10 23:36

Lieve Patricia,
Ik ben een stille lezer geweest in dit alles, maar ik vond dat ik toch jouw heel veel sterkte moest wensen voor de komende tijd. Wat ben jij gek op je paardje. Ik heb met tranen in mijn ogen jouw verhaal gelezen en vind je erg dapper.
Loslaten is het allermoeilijkste wat er is. Als ik lees hoe gek je ben op je paardje dan weet ik dat welke beslissing jij ook neemt, het ook de juiste is. Er is NIEMAND die Vailant zo goed kent als jij. Jij weet wanner het goed is en niemand anders.
Heel veel sterkte en kracht toegewenst.

Pauline

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-10 23:51

Arme Patries en arme Val. Die insinuatie over de verzekering is echt te grof. Laten we hier de TS ruimte geven om haar verdriet te delen als ze wil. Dit is een hel...

Patricia hoe is het met je?

Mariposa11

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-10 23:54

even nog een reactie: Wat zijn sommige mensen hier vreselijk onbeschoft!! Jullie weten NIET wat en hoe precies. Ik vind het heel dapper dat TS deze beslissing voor haar paard heeft kunnen maken! En dat is denken aan dr paard en hem een lijdensweg besparen..

Patricia, nog maals heel veel sterkte!!

daphneids

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-10 23:56

Wat erg om dit te lezen. Ik denk dat jij zelf het beste weet wat het beste voor jepaardje is. Sterkte. :(:)

BailyKarlos

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-10 23:59

Dus wat jullie eigenlijk willen zeggen is dat Patries haar paard laat afmaken zonder blikken of blozen, omdat ze liever die paar stinkende rot euro's wil??

Jullie zijn echt niet te geloven! Hoe jullie je gedragen daar zijn gewoon geen woorden voor!
Jullie moeten je diep en diep schamen.

Ik hoop dat de TS dit niet leest ze heeft het al moeilijk genoeg! Die zit niet te wachten op commentaar van een stelletje bedweters.

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-10 00:00

Ik vind het echt appels met peren vergelijken..
Dat mijn achterachterachterbuurman kan zingen, wil niet zeggen dat ik kan zingen.
Dat paard 1 prima met ataxie kan leven, wil niet zeggen dat paard 2 dat kan..

Ik hoop dat Patricia het opgebracht krijgt om hier nog te reageren.

borrie01

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-10 00:04

jeetje meid wat naar allemaal.

bij mijn paard is vorige week ook ataxie geconstateerd.
Ik heb ervoor gekozen om hem 1 malig door een ostheopaat te laten behandelen maar ik denk dat dat echt per paard verschild.
Mijn paard valt niet om staat alleen heel erg te stuntelen op stal en als hij buiten los staat.

Ik heb hier een kerngezond paard staan wat er nog nooit zo goed heeft uitgezien maar als hij pijn heeft is de keus voor mij snel gemaakt. Ik heb voor mezelf de keuze gemaakt ik probeer het 1x en is er verbetering dan gaan we door maar is er geen verbetering dan stop ik echt.

ik vind de reacties van sommige mensen echt niet kunnen hoe denken jullie dat het is voor patries om dat te lezen ze heeft het al moeilijk genoeg.
denken jullie nou werkelijk dat die rot centen het verdriet ooit weg kunnen nemen.

patries heel veel sterkte met je keuze en handel met je hart doe wat jij het beste vind voor je paard want jij kent m beter dan wie dan ook.

Basic_

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-10 00:09

Jeetje mina wat zijn sommige mensen verschrikkelijk bezig zeg.

Patries, ontzettend veel sterkte meid! Ik weet hoe erg het voor je is, het was zo een geweldig dier voor zover ik heb kunnen zien op foto's en filmpjes, jullie waren een ontzettend mooie combinatie!

Dat ze deze keuze maakt, is voor haar paard.. niet voor haarzelf of het geld. Zou ze doorgaan, kiest ze voor zichzelf..
Maargoed.. schijnbaar is het moeilijk om op deze manier te denken.
Ik weet honderduizend % zeker.. zeker weten dat Patricia er ALLES aan doet.. om de beste keuze te maken voor haar paard.

Meid, heel veel sterkte, je kunt me altijd een berichtje sturen :(:)

Bellex

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-10 00:11

Jeetje meid wat erg zeg :(:) Ik wil je heel veel sterkte wensen! Wat je ook doet, je maakt de juiste keuze :*

En wat een walgelijke verschikkelijke reacties zitten ertussen :r

Fury08

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-10 00:36

Moet er nou echt in ieder topic gezeikt worden? Moet nou echt ieder topic verziekt worden?

Mensen.. Mensen.. Voor het speculeren kunnen jullie een ander topic openen!

Patricia staat voor waarschijnlijk de moeilijkste keuze uit haar leven, die ze nogmaals... Echt niet over een dag ijs gaat nemen.

Zullen we haar gewoon in haar waarde laten? En er van uit gaan dat ze de beste keuze maakt die er voor Val is? Waar ik overigens heilig van overtuigd ben!

Want wees eerlijk, niemand zit op zulke reacties te wachten als je net heb gehoord dat je paard allerlei dingen mankeerd! Waarvan je al een hele tijd het gevoel had dat hij niet lekker in zijn vel zat etc etc, maar dit had zij ook nooit verwacht! Dit komt voor haar als een hele harde klap en die moet zij ook verwerken.
We kunnen ook voor haar klaar staan, een schouder bieden.. en waar we kunnen, bijstaan met een troostend woord!!

Dat mensen geen reacties krijgen op pb berichten, lijkt mij ook wel logisch of niet? Ze heeft wel andere dingen aan haar hoofd dan constant op bokt zitten. Als zij na sommige reacties hier uberhaupt nog wel wil reageren in dit topic!

Lieve Patricia en Val ik wens jullie nogmaals alle sterkte van de wereld toe. Ik hoop nog steeds op een wonder voor jullie. Maar ben er heilig van overtuigd dat je de juiste beslissing zult nemen voor Mooie Val! Dikke knuffel van mij

MissRoxyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-10 00:50

Nikki_L schreef:
Moet er nou echt in ieder topic gezeikt worden? Moet nou echt ieder topic verziekt worden?

Mensen.. Mensen.. Voor het speculeren kunnen jullie een ander topic openen!

Patricia staat voor waarschijnlijk de moeilijkste keuze uit haar leven, die ze nogmaals... Echt niet over een dag ijs gaat nemen.

Zullen we haar gewoon in haar waarde laten? En er van uit gaan dat ze de beste keuze maakt die er voor Val is? Waar ik overigens heilig van overtuigd ben!

Want wees eerlijk, niemand zit op zulke reacties te wachten als je net heb gehoord dat je paard allerlei dingen mankeerd! Waarvan je al een hele tijd het gevoel had dat hij niet lekker in zijn vel zat etc etc, maar dit had zij ook nooit verwacht! Dit komt voor haar als een hele harde klap en die moet zij ook verwerken.
We kunnen ook voor haar klaar staan, een schouder bieden.. en waar we kunnen, bijstaan met een troostend woord!!

Dat mensen geen reacties krijgen op pb berichten, lijkt mij ook wel logisch of niet? Ze heeft wel andere dingen aan haar hoofd dan constant op bokt zitten. Als zij na sommige reacties hier uberhaupt nog wel wil reageren in dit topic!

Lieve Patricia en Val ik wens jullie nogmaals alle sterkte van de wereld toe. Ik hoop nog steeds op een wonder voor jullie. Maar ben er heilig van overtuigd dat je de juiste beslissing zult nemen voor Mooie Val! Dikke knuffel van mij

Can I get an Amen! _/-\o_

Word hier echt misselijk van sommige reacties :\

Meid, trek je er niks van aan. JIJ weet wat goed is voor je paard en JIJ weet welke keuze je moet maken. Het ene paard is het andere niet. Ik weet waar ik over praat, heb helaas zelf ook de keuze moeten maken :(:)
Ik wens je heel veel sterkte toe de komende tijd en vergeet niet dat de keuze die jij zult maken, de beste is. Daar ben ik van overtuigd. :(:)

Trennie

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-10 09:24

Ik vind dit topic nog de plaats nog het moment om te gaan discussiëren.
Ben bjna in staat om een nieuw topic te openen waar een aantal mensen in dit topic hun discussie kunnen voortzetten, want bij hen zelf te rade gaan en ermee ophouden is blijkbaar te moeilijk.
Iedereen die een bijdrage levert in deze discussie zou zich nog maar eens achter zijn oor moeten krabben.
Het zou voor TS wel erg zuur zijn als een moderator hier in gaat grijpen.
Voer deze discussie gewoon in een ander topic en laat dit topic gaan over waar het voor is bedoeld...

borrie01

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-10 10:53

kan het nou nooit ophouden er wordt hier al meerdere malen gevraagd die discussie te stoppen.
dit topic heeft ts gemaakt omdat ze verdiet heeft en steun zoekt.
jullie zijn met zn alle hard op weg om der lekker de grond in te stampen.

dus van mij nog 1 keer de vraag: Hou je mening of het wel of niet eerlijk is gewoon voor je hier heeft ts niks aan zij kent haar paard het beste.

Ik snap best dat mensen een andere mening hebben maar om nou maar steeds te herhalen over dat geld vd verzekering is ronduit asociaal. Ga eens bij jezelf te rade hou jij het in deze situatie zou vinden. dat iedereen je zowat als geldwolf uitmaakt.

Zoals jullie kunnen lezen heeft mijn paard ook ataxie als de behandeling niet aanslaat is het voor mij ook duidelijk welke keus ik maak.

Ik zit me hier echt op te vreten vind dit zo zielig voor patries.

waarom kunnen mensen elkaars mening nou niet RESPECTEREN en elkaar steunen.

Silly1972

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-10 11:01

Inderdaad Borrie.
Als iemand er niet mee eens is, stuur haar dan een PB en ga niet en publiek mededelen dat TS beter na moet denken.
Dit topic is bedoelt om steun aan Patricia te verlenen, kan je dat niet ga dan aub ergens anders posten.
Ik snap dat het goed bedoeld is, maar TS heeft het al moeilijk genoeg

Zeeuwtje68

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-10 11:26

jojopaardje schreef:
Lieve Patricia,
Ik ben een stille lezer geweest in dit alles, maar ik vond dat ik toch jouw heel veel sterkte moest wensen voor de komende tijd. Wat ben jij gek op je paardje. Ik heb met tranen in mijn ogen jouw verhaal gelezen en vind je erg dapper.
Loslaten is het allermoeilijkste wat er is. Als ik lees hoe gek je ben op je paardje dan weet ik dat welke beslissing jij ook neemt, het ook de juiste is. Er is NIEMAND die Vailant zo goed kent als jij. Jij weet wanner het goed is en niemand anders.
Heel veel sterkte en kracht toegewenst.

Hier sluit ik me helemaal bij aan.
Heel veel sterkte meid met deze moeilijke beslissing. :(:)
Houden van is idd ook loslaten.

Patriciavt

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-04-10 12:21

Hoi allemaal,

Ik begrijp de reacties van TeaBo en Listiglistje, en het klopt ook dat ik van een aantal een bericht heb gekregen over de mogelijkheden die er nog zijn voor paarden met ataxie. Ik heb zelfs gepb't met iemand die zichzelf een 'wollig' type noemt en geluisterd naar wat zij te zeggen had. Het is niet zo dat ik me afsluit van hetgeen mogelijk zou kunnen zijn, absoluut niet.

Toen ik Val naar Utrecht bracht, met de godsgruwelijke angst dat hij onderuit zou gaan in de trailer, ging er van alles door mijn hoofd. Eigenlijk spookt er al van alles door mijn hoofd vanaf het moment dat de dierenarts in Kootwijkerbroek vertelde wat hij dacht.. Ik kon het zelf niet geloven, het kon gewoon niet zo zijn. En als het al zo was, dan was het vast niet ernstig en kon hij gewoon als recreatiepaard door.. Ik had toen allang en breed besloten dat hij niet meer verkocht zou worden.
Wat betreft de koper die ik had voor mijn paard, dit is een heel apart en 'toevallig' verhaal geweest. Ik heb sinds de eerste keer dat zij is komen kijken naar Val contact met haar gehouden, en nog heb ik dagelijks contact met haar. Als hij naar naar was gegaan, had ik hier vrede mee gehad. De mensen die eerder naar hem waren wezen kijken, het gaf geen goed gevoel. Bij deze vrouw klopte het gewoon.. Hierdoor kon ik mijn keuze hem te verkopen accepteren wetende dat hij het goed zou krijgen en ik het voor een deel los kon laten..

Het hele weekend ben ik bij hem geweest in Utrecht. Er was toen nog niet meer gedaan dan een algemeen onderzoek, wat niets met zijn problematiek te maken heeft. Hij mocht gewoon de molen in en nog steeds vroeg ik me af hoe die dierenarts kon zeggen dat hij zware ataxie had..
Die maandag is er een neurologisch onderzoek bij hem gedaan. Hij heeft achtjes moeten lopen, slangenvoltes, stap, draf en galop op beide kanten aan de longe. Hij kon zijn balans niet houden, het is naar zeggen van de neuroloog een vreselijk aangezicht geweest.
Toen ik die maandag kwam en zag dat ze nog met de laatste dingetjes bezig waren - hij moest draven op het harde, in een rechte lijn - kon ik daarna gelijk in gesprek met de neurloog voor de uitslag. Nog steeds dacht ik - niet wetende van het omvallen - dat het mee zou vallen. De neuroloog was alles behalve positief.
Ik vroeg haar hoe het kon dat hij er thuis - behalve de signalen die hij dus wel liet zien maar die we zelf niet konden plaatsen - nooit zulke heftige verschijnselen had laten zien? Zij vertelde me dat een paard met deze mate van ataxie, thuis in zijn eigen riedeltje van stal-land en het rondje in de bak wat ik met hem deed, heel goed kan smokkelen. Hier in Utrecht haalde ze hem uit dat riedeltje, waardoor de daadwerkelijke klachten zich lieten zien.. Het was zelfs zo, dat de 2e neuroloog, die die dag erna een EMG zou uitvoeren, zei de EMG niet meer uit te voeren als hij weer zo slecht zou zijn. Ik was zelf bij dit onderzoek, waarbij hij (gelukkig) niet onderuit is gegaan. Hij struikelde wel continu, zowel voor als achter, en ging met konijnehopsjes door de bak..
Zij vertelde dat er die dag nog halsfoto's zouden worden gemaakt, omdat zij het vermoeden had dat er in zijn hals - door extreem gekraak en moeilijk buigen - iets mis was.
Op stal was hij narrig, hij had wondjes van het onderuit gaan die maandag en is duidelijk niet in zijn hum - wat absoluut ook is gekomen door de vreemde situatie en het feit dat hij uit zijn eigen dagelijkse structuur getrokken is.. De dierenartsen in Utrecht vonden hem zo slecht, dat hij niet meer in de molen mocht. Hij mocht alleen nog aan de hand worden afgestapt..
Op de halsfoto's was artrose te zien. Dit kon de oorzaak zijn van de ataxie, of ik wilde dat ze nog verder gingen zoeken. Of ik dat wilde? Ik wilde duidelijkheid.. Vooral voor mijn paard maar ook voor mezelf zodat ik zeker wist wat er precies met hem aan de hand zou zijn..

Die donderdag is de EMG gemaakt. Mijn arme paard stond met bulten en harde spieren op stal. Van een andere bokker begreep ik dat een EMG een rotonderzoek is.. ik vind het vreselijk dat ik mijn paard dit aan heb moeten doen. Wel is hier gevonden wat de neurloog zocht, namelijk een ernstige blokkade. Er zitten vergroeiingen door de artrose, van zo'n mate dat ze tegen het beenmerg aandrukken. Dit verklaard de wisselende dagen, omdat het, het ene moment meer drukt dan de andere (ligt aan zijn manier van bewegen) Dit verklaard ook waarom hij niet wilde buigen, en er op een bepaald moment niet meer door heen te krijgen was.. Het was zelfbescherming.

Bot is niet met druppeltjes weer in zijn goede vorm te krijgen. Ik heb met de neuroloog gepraat over fysiotherapie/osteopaad. Ze zei dat dit geen resultaat op zou leveren, omdat de blokkade niet weg zal gaan vanwege het stuk vergroeide bot. De artrose is het gevolg van een trauma, zoals eerder al vermoed werd. Het is dus echt niet zo dat ik niet jullie adviezen en verhalen in de wind gooi, maar de problematiek van mijn paard ligt anders dan enkelt een beknelde zenuw, het gaat over botvergroeiing..
Hij staat er op dit moment slecht bij. Gisteren is mijn vriendin/instructrice meegeweest naar Val. Stiekem ben ik 'blij' dat bepaalde voor mij belangrijke mensen hem zo slecht zien, omdat als je gewoon het verhaal leest/hoort, je niet uitgaat van hetgeen ik nu geschreven heb.

Gisteren is het rapport van Utrecht naar de verzekering gegaan. Er volgt een overname. Die stomme rotcenten van de verzekering kunnen me gestolen worden. Ik vind het vreselijk te lezen dat er mensen zijn die werkelijk denken dat ik voor geld zou kiezen en niet voor mijn paard. Ik was heel blij dat ik zo goed verzekerd ben, en waarom? Omdat al die onderzoeken in Utrecht behoorlijk wat kosten. En al zou hij nog 100 onderzoeken moeten hebben ondergaan, al zou het me duizenden euros hebben gekost, hij had ze gekregen als hij ze nodig zou hebben...
Het is zo dat als ik zou besluiten om mijn paard op het land te zetten, dat het wachten is op een ongeluk. Met de problematiek die hij heeft, is het zo dat bij een vreemde beweging, houding of wat ook de boel zo bekneld dat er weet ik veel wat kan gebeuren. Natuurlijk blijft het altijd 'kan', maar ik zou mezelf nooit vergeven en voor mijn kop slaan als ik hem met onwijze pijn en een gebroken been in het land vind, omdat hij van joligheid een spurt maakte en de boel zo dergelijk beklemd raakte dat hij viel.. Dan heeft hij echt pijn.. Er is mijn nadrukkelijk op het hart gedrukt niet meer op Val te gaan zitten.. ik niet, niemand niet.. het gevaar voor ongelukken is te groot.

Dan volgt een moeilijke beslissing, want welke is de juiste? Het enige wat ik voor mijn paard nu op dit moment kan doen, is een beslissing maken voor hem. Ik zie hoe hij er nu bijstaat, ik heb gehoord - en ook gezien - wat er uit de testen en onderzoeken zijn gekomen.. tot hoever moet je gaan? Ik ben er heilig van overtuigd, houden van is ook loslaten..

Maandagochtend ga ik afscheid van hem nemen. Hij mag dan bij wijze van hoge uitzondering mee naar buiten.. nog even frisse lucht opsnuiven, nog even samen..
Maandagmiddag worden er nog wat onderzoeken bij hem gedaan, hier zal hij geen last van hebben, het zijn oa scans. Niet ten behoeve van zijn situatie, maar wel voor paarden die in de toekomst wellicht met dezelfde problematiek zitten. Sowiezo, zoals al genoemd werd, is Ataxie een groot breed iets waar men nog niet voldoende over weet. Ik hoop dat door Val zijn bijdrage aan deze onderzoeken ze weer een stukje dichter in de buurt komen voor oplossingen/genezingen of wat ook.

Ik heb gisteren met beide neurologen aan de telefoon gehangen, hele fijne gesprekken gevoerd. We hebben nog eens teruggekeken op alles en het gehad over Val en hoe verder. Niemand kan antwoord geven op wat een goede of juiste beslissing is, maar ik kies voor mijn dier en ik weet diep in mijn hart, dat ik daarmee de juiste maak. Er zijn mensen die er vanuit gaan dat ieder paard gelukkig is in de wei, dit is niet zo..
Dinsdagochtend wordt mijn lieve vriendje ingeslapen..

Er zullen altijd mensen zijn die het niet eens zijn met keuzes van een ander. Dat weet ik en dat wist ik ook toen ik dit topic opende. Ik wil geen verantwoording afleggen voor mijn keuzes, de keuzes die ik maak zijn zonder twijfel de keuzes waarvan ik denk dat ze in het belang zijn van mijn paard. Ik heb absoluut respect voor de manier waarop jullie je situatie hebben opgelost, heb dat ook voor de mijne..

tamaramt

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-10 12:31

jeetje, wat ben je een sterke meid en een hart van goud :(:)
ik deel je mening en houden van is idd loslaten.
in jouw geval is het geen optie op je paard op de weide te laten staan. val is nog erg jong en had nog een heel leven voor zich en het is heel oneerlijk en onwerkelijk wat er nu gebeurd.
desondanks heb je ook veel mooie momenten met hem gehad en zoals ik je al eerder had geschreven hebben je problemen van de laatste tijd met val waarschijnlijk niet te maken gehad met geen klik meer hebben maar puur meer pijnprikkels.
je hebt gedaan wat je kon en nu houd het helaas op.
probeer nog te genieten van je laatste dagen samen en maak heel veel fotos/filmpjes etc nu het nog kan.
heel veel sterkte deze komende dagen want weet zelf hoe slopend het kan zijn; wachten en toeleven naar het einde, na dinsdag zul je rust vinden en val ook.
diep respect voor jou

__Nathalie__

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-10 12:32

Meid je bent helemaal niemand een verantwoording schuldig!
De mensen die je "kennen" (ook die van bokt) die weten dat je het beste kiest voor je paard. Ik vind het ontzettend knap dat je deze beslissing gemaakt hebt! En ik wil je heel veel sterkte toewensen dinsdag, ik zal aan je denken!

Janine1989

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-10 12:34

Jeetje ik ben er stil van ik denk dat je de juiste beslissing hebt genomen. Ik wil je heel heel erg veel sterkte wensen en geniet nog van de laatste dagen samen.

Mri

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-10 12:41

Tries, ik heb echt onwijs veel respect voor je! sterkte
:*

Kido

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-10 12:42

Liefde is los laten hoe moeilijk ook...
Ik kan enkel zeggen dat ik jouw beslissing super dapper vind!

Ik heb een paardje staan met KS maar hij liet ook wat atactisch beeld zien.
Nu staat hij al bijna twee jaar met pensioen te staan hij word tien dit jaar.
Moeirlijk is het soms wel zeker omdat een paardwaardig bestaan bij mij hoog in t vaandel staat.

Pipi

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-10 12:42

Ach meis,wat een vreselijk verhaal |(
Ik heb het hele topic in 1 ruk uitgelezen en zit nu jankend achter de pc.

Nav hetgeen ik gelezen heb,ben ik er zeker van dat je de juiste beslissing hebt genomen.
Ik wil je heel veel sterkte wensen,voor nu en voor de vreselijk moeilijke tijd die nog komen gaat :(:)
Probeer toch nog wat te genieten van deze laatste dagen samen,ze zullen van onschatbare waarde zijn.

Suprice_Iris

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-10 12:46

Jeetje.. wat een verhaal zeg...
Diepe respect voor de keuze die je maakt, deze dagen zullen wel slopend voor je zijn geweest!
Maar denk terug aan de mooie dingen die Val je heeft gegeven..

Veel sterkte maandag, en Val zal dinsdag in alle rust heen gaan..

Sterkte !

magrietJarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-10 12:48

Patries ik wil je nogmaals heel veel sterkte toewensen. Ikweet hoevvel je om Val gaf en geeft. Ikdenk echt dat je de juiste beslissing hebt genomen. Zoals ik het lees en begrijp ios het wachten tot het misgaat. heel veel sterkte meid.