Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight
ziamara schreef:dat is dan wel weer heel netjes & natuurlijk ook super aardig van deze praktijk, dat ze je dit sturen!
dit moeten meer praktijken doen, je krijgt er toch meer respect voor als je weet dat ze toch nog aan je denken..
Jet schreef:Tjonge, dat is wel heel super van de kliniek. Het geeft wel aan dat jij en je uk toch diepe indruk hebben gemaakt naar mijn idee!
Lotus83 schreef:Goh..., ben even helemaal stil
Kreeg net een kaart:
Uw liefde en zorg kon de pijn niet wegnemen.
Daarom hebben we met u moeten besluiten uw Shetland hengstje in te laten slapen
We wensen uw sterkte met dit verlies.
De dierenartsenpraktijk......
Wat een mooi gebaar...
Lotus83 schreef:aerdenhout1 schreef:Och meis toch! Je twijfelt nog steeds he, of je er goed aan hebt gedaan?
Neem nu van een oude rot in het vak aan dat het goed is geweest!
Ik denk wel dat het goed is geweest hem te laten gaan, alleen...
Na zijn dood heeft de DA ontdekt dat er in zijn rechter voorbeen een afwijking van 90 graden zat..., een soort knik...
Daarover voel ik mij heel schuldig..., ik wist het niet.., maar ik had misschien toch vaker de da moeten laten komen en hem eerder moeten laten gaan...
Net als dat ik vrijdag de 19e een vreselijke worm besmetting bij hem ontdekte...
ik snapte er niks van..., ik heb hem zo regelmatig ontwormt en ook tussendoor regelmatig zijn mest bekeken op zoek naar wormen....
niks te zien..., en toen ineens bleek hij vol te zitten..., meteen behandeld natuurlijk..., maar toch...., het knaagt aan me ook al is hij nu overal van verlost.
Jessix schreef:Lotus83 schreef:Goh..., ben even helemaal stil
Kreeg net een kaart:
Uw liefde en zorg kon de pijn niet wegnemen.
Daarom hebben we met u moeten besluiten uw Shetland hengstje in te laten slapen
We wensen uw sterkte met dit verlies.
De dierenartsenpraktijk......
Wat een mooi gebaar...
Wat lief zeg! Hoe gaat het nu met je Lotus? Heb je het al een plekje kunnen geven?
Lotus83 schreef:minikatje schreef:
meisje toch, je hebt hem een enorm liefdevol tehuis gegeven en een paardwaardig einde.
ik zit hier echt te janken achter de computer.
het is vreselijk om machteloos te zijn als het gaat om je lieverd, dat weet ik uit ervaring.
je hebt misschien iet zo'n topic als puck, maar het is zeker niet minder wat jij voor voor dit shetlandertje hebt gedaan![]()
echt lief dat ze je nog een kaartje hebben gestuurd![]()
Wat bedoel je daar precies mee?
Ik ken dat topic van binnen naar buiten.., maar begrijp niet helemaal wat je bedoeld?
En idd, 1 ding weet ik zeker, liefde heeft hij gehad, in overvloed.