Je hebt het bot nog steeds open liggen? Heeft de plastisch chirurg al wel ideën hoe hij dit gaat 'maken'? En is het voor jou niet enorm pijnlijk het bot bloot te hebben liggen?
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Essie73, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Juut schreef:Bij de eerste foto dacht ik nog 'valt toch nog wel mee???'Laatste foto was meer 'oei, valt niet mee!'
Je hebt het bot nog steeds open liggen? Heeft de plastisch chirurg al wel ideën hoe hij dit gaat 'maken'? En is het voor jou niet enorm pijnlijk het bot bloot te hebben liggen?
Alves schreef:Het bot blijft zitten (voor zover ik nu weet), ik heb een flexi beperking en kan hem nooit meer zo bewegen als vroeger (niet strekken), maar met handtherapie kan ik wel veel bereiken, als ik me duim maar lichtelijk kan bewegen en coordineren, dan ben ik al blij!
De chirurg gaat pas over een paar maanden bepalen hoe of wat. Eerst afwachten hoe het heelt, wat er terug groeit en wat er is beschadigd. Het bot ligt niet meer helemaal bloot! Er is een dun laagje op gekomen... Daarom mag ik me duim absoluut niet stoten! Als het weer open gaat ben ik terug bij af...
Alves schreef:Ik moet zeggen dat de pijn erger is dan de eerste weken.
Dit komt omdat de zwelling nu pas komt, de zenuwen aan het werk zijn (die stroomschrokjes) en de kou van buiten me duim steeds bevriest en ontdooid.
Jeetje dat is een ramp chocobroodje!
Je hele rechterhand!
Wat een ellende...
Veel sterkte