Ik ken Geerke niet, maar ben het toch wel een beetje met haar eens

Weet je wat het is... het 'voelt' verkeerd en dat kan best eens aan het net liggen, maar het voelt niet goed.
Ik denk dat ik daar hetzelfde in sta als Geerke.
@Geerke... ik ken je niet, zelfs niet van of op Bokt, maar ik denk dat ik wel begrijp wat je bedoeld...
Zo niet, mijn excuses dan

@TS.. je plaatst foto's van je paard en een training met S&T, waar je zelf erg trots op bent.
Ik heb daar mijn mening al over gegeven, daarbij bleef het paard mij bezig houden, er is iets met jou paard.
Naarmate het topic vordert komen we er achter dat je paard niet helemaal rad is en dus ziek (artrose).
Heel sneu allemaal.
Vervolgens krijgt iedereen een snauw die ook maar iets verkeerd zegt, en getuige je medestanders ( je hebt nu eenmaal de underdogpositie

met een afgekeurd paard) is iedereen die iets 'gemeens' zegt afschuwelijk bezig!
Maar volgens mij missen een hoop mensen de kern van het verhaal... Het is namelijk iedereen om het paard te doen!
Het belang van het paard word voorop gesteld, en is it to much to ask om wat meer te vertellen over je paard waardoor er een helder beeld geschetst word?
Nu kom je namelijk een beetje bekrompen over...
Het gaat mij, en ik denk ook Geerke, aan het hart wat er met jou paard gebeurd op dit moment..
Het dier gaat de dood tegemoet en wij hebben teveel vraagtekens.
We willen je niet (met opzet) kwetsen TS, we hebben het allerbeste met je paard voor!
En wie niets te verbergen heeft.............................