Wie o wie, gelderse paarden competitie

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

robincera

Re: Wie o wie, gelderse paarden competitie

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-10 18:34

idd aan het been maken
Ik rij bling zonder zweep en sporen, als ik voel dat je niet reageert, pak ik een zweep, dan hoef ik haar niet eens aan te tikken, hou ik hem 1 rondje vast, leg hem weer weg en is het weer prima.

Alleen in de proef heb ik hem vast, als ze dan gaat ouwehoeren is 1 zwiepje genoeg en loopt ze weer netjes verder

__PSM__

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-05-10 18:43

Haha je bent er :D

anoukie88

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-10 20:57

Thanks voor de tips. Maar heb het op zich allemaal al geprobeerd. Ik rijd haar thuis geregeld zonder sporen en zweep. En dan reageert ze goed. Op wedstrijden rijd ik zelfs spoortjes met wieltje. Maar komt ook grotendeels dat ze de plas ophoudt :( . Ze wil voor een wedstrijd nooit plassen en laat het na de tweede proef pas lopen. Kan doen wat ik wil, maar ze wil tussendoor niet plassen. Tjaa groeit ze misschien ook wel overheen.

__PSM__

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-05-10 08:37

Hihi dat probleem heb ik ook, gooi eens een bruin biertje door haar voer, de avond voor de wedstrijd, vaak plassen ze dan de dag daarna sneller meer en makkelijker...

anoukie88

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-10 11:18

Haha dat is echt een goede tip. Zou het is proberen. Maar kan ze de volgende dag dan nog wel rechte lijnen rijden }> , of moet je dat dan maar op de koop toe nemen? :D

__PSM__

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-05-10 11:54

Nee hoor, daar heb jij geen last van :P

whahah ik heb een geniale foto, mijn paard probeerd op te stijgen :P

Judje

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-10 16:34

Hey dames,
ik heb de wedstrijddata van het volgend seizoen alvast voor jullie op een rijtje gezet: [EA-CO] Competie Gelders Paard 2010 - 2011: dressuur onder het zadel
Jullie kunnen je natuurlijk tijdens de NDvhGP opgeven voor één wedstrijd of de hele competitie.

Ik heb al best een lijst met aanmeldingen gekregen en ook al behoorlijk wat coupons, dus dat is super! :D