maar ja, ookal houdt je jezelf voor dat het niets kan worden, ik neem aan dat er diep van binnen toch een sprankje hoop leeft... Denk dat het toch wel een teleurstelling zal zijn als het niet door gaat, maar we hopen gewoon op het beste! hoop doet leven zullen we maar zeggen
__Nathalie__
Geplaatst door de TopicStarter: 05-06-09 12:08
ja zeker! ik zal wel even ontroostbaar zijn denk ik
pagina 14 alweer alleen om zon peerd gekeurd te krijgen
wat een verhaal zeg ik het hele topic in spanning gelezen en heb je nog geen paard nou ik hoop heel erg dat maandag de keuring doorgaat voor je je verdient het ook je wacht al een poosje succes
Ik heb nog niks gehoort. Maarja het gebeurde steeds de dag voor de keuring dus zit nu wel een beetje in spanning.
Heb gister nog een sms gestuurt dat ik niks terug hoorde dat ik er vanuit ga dat het nu gewoon door gaat, dat ik trailer besproken heb en dat ik om kwart over 12 daar op stal ben!
jeeeeeeeeeeeeeej smsje!!!!! Ze stuurd dat ze de stal al verhuurt hebben aan een ander. En ze gaat nu vanaf waar hij nu in de wei staat rechtstreeks naar de keuring dus wij kunnen ook rechtstreeks. Het gaat dus door!!!!!!
ik ook! Maar dat moet haast wel. Vorige keuring had ze allemaal 1tjes en 1 2tje. en ocd vrij dus kan haast niet anders als dat ze goed is. Daar heb ik wel vertrouwen in!