Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Jannie schreef:Ik zie een foutje in de uitslagen, onze namen staan er niet bij. Wel ons groepnummer, nummer 5, de namen van Tanja van Rijswijk en Nikki Smit staan erbij. Deze namen staan twee keer in de lijst. Hebben zij nou de zesde prijs gewonnen of wij? Want hun namen staan erbij en ons startnummer en hun namen staan ook nog verderop in de lijst???

Romkabouter schreef:billykid schreef:wat hebben we weer genoten,prachtige dag gehad,we hadden wel de verlengde route,maar geeft niks.
Organisatie en vrijwilligers bedankt!!!!!!
ben toch zooooooo nieuwsgierig wie er op 1 staat.![]()
![]()
groetjes,Jan en Richard
Wees gerust, volgende keer stel ik een minimale tijd in met veel strafpunten als je sneller bent
Chantal78 schreef:wow 9de echt goed![]()
had ik niet verwacht als je zag hoe het ging bij de trail![]()
Het schieten was een makkie PK volgende keer echt verder weg hoor![]()
volgend jaar doen we weer mee en dan verslaan we jouw Jan ik had toch echt die waterbak over je heen moeten gooien
blond,blonder,blondst!!!!!!! billykid schreef:dames,dames,als jullie zo door gaan laat ik jullie nooit ook maar 1 keer winnen!!Rob nog bedankt voor de schunnige spreekwoorden,waren volgens mij allemaal goed!!Dit heeft ons echt de eerste plaats bezorgd,Rom,het is mischien beter dat we de volgende keer als laatste starten.hoeven we ook niet zo lang op de uitslag te wachten,en kunnen we volgend jaar niet over de oude Willem,echt mooi daar!!toch wel apart he Signe,zomaar 4 skippyballen in een meer,wat zouden die daar nou doen??zouden die daar echt in het wild groeien??![]()
![]()
blond,blonder,blondst!!!!!!!
Chantal78 schreef:billykid schreef:dames,dames,als jullie zo door gaan laat ik jullie nooit ook maar 1 keer winnen!!Rob nog bedankt voor de schunnige spreekwoorden,waren volgens mij allemaal goed!!Dit heeft ons echt de eerste plaats bezorgd,Rom,het is mischien beter dat we de volgende keer als laatste starten.hoeven we ook niet zo lang op de uitslag te wachten,en kunnen we volgend jaar niet over de oude Willem,echt mooi daar!!toch wel apart he Signe,zomaar 4 skippyballen in een meer,wat zouden die daar nou doen??zouden die daar echt in het wild groeien??![]()
![]()
ja maar je hoeft ons ook niet te laten winnen wij winnen zo ook wel van je
M_en_M schreef:Chantal78 schreef:dames,dames,als jullie zo door gaan laat ik jullie nooit ook maar 1 keer winnen!!Rob nog bedankt voor de schunnige spreekwoorden,waren volgens mij allemaal goed!!Dit heeft ons echt de eerste plaats bezorgd,Rom,het is mischien beter dat we de volgende keer als laatste starten.hoeven we ook niet zo lang op de uitslag te wachten,en kunnen we volgend jaar niet over de oude Willem,echt mooi daar!!toch wel apart he Signe,zomaar 4 skippyballen in een meer,wat zouden die daar nou doen??zouden die daar echt in het wild groeien??![]()
![]()
ja maar je hoeft ons ook niet te laten winnen wij winnen zo ook wel van je
[/quote]
ja anders word het niks,komen we wel bij jan oefenen
billykid schreef:dames,dames,als jullie zo door gaan laat ik jullie nooit ook maar 1 keer winnen!!Rob nog bedankt voor de schunnige spreekwoorden,waren volgens mij allemaal goed!!Dit heeft ons echt de eerste plaats bezorgd,Rom,het is mischien beter dat we de volgende keer als laatste starten.hoeven we ook niet zo lang op de uitslag te wachten,en kunnen we volgend jaar niet over de oude Willem,echt mooi daar!!toch wel apart he Signe,zomaar 4 skippyballen in een meer,wat zouden die daar nou doen??zouden die daar echt in het wild groeien??![]()
![]()
Chantal78 schreef:Volgende keer gaan de voorste steuntjes eronderuit en mag je die 5 kg zo tillenHet schieten was een makkie PK volgende keer echt verder weg hoor
[/quote]
[/quote]