Josfoto schreef:
Idd de paarse combi en ik heb nog een vliegenschimmel voor bij zien komen wat volgens mij ook wel het nodige arabische bloed bevat
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
chery schreef:Ik ben ook tevreden, 1x 3e in de pleasure en een keer 4e in de hms. Deze keer had Duran het eerste onderdeel de kop er meer bij dan de tweede. Maar we blijven het leuk vinden. We hebben ons gisteren helemaal alleen gered en an afloop kiep hij alleen de trailer op. Dus dat is ook weer een stukje winst voor mij!!

meikie schreef:Hier ook een tevreden deelnemer, fijne dag gehad. Hoewel Soraya nogal druk was in de pleasure en we daardoor niet waren geplaatst verliep de horsemanship heel goed. Ben 2e geworden van de 14 delenemers! Fijne organisatie en leuke dag gehad, het weer werkte ook erg mee!
@Jos, ik heb wel een arabier gezien hoor, Marion met paarse dekje en cap.
Als klap op de vuurpijl de dag afgesloten met een mooi paars lintje; Allround Champion!!! Ik ben zo trots op mijn kleine gele bolletje! (Een erg bijzondere ereronde gelopen samen met de Champ van de L1
Dat was erg lachen..., meer zeg ik niet, dan had je er maar bij moeten zijn
) Niels schreef:Net weer terug van de summershow. Ik snapte echt niks van de uitslagen????
Ongeacht welke jury, het is tenslotte een Wran-wedstrijd. Er moet gewoon een duidelijke regel komen zodat de deelnemers ook weten wat van ze verwacht wordt.
meten met 2 maten vind ik. Ik ga het ook aankaarten bij de Wran trouwens, de regels en juryleden moeten eenduidig zijn vind ik
en daarnaast ook tamelijk recalcitrant was in de inrijbak
Toen natuurlijk extra mijn best gedaan om Daint nog even goed op te stellen en gelukkig behielden we de tweede plaats!!
Vickelientje heeft buiten gelukkig een paar statiefoto's gemaakt van een zeer trotse WB en een glimmende Aint She Dainty
Thanks Vick, ben ik heel blij mee!! 

't was weer gezellig!