Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Kelly_Taco schreef:katiavl schreef:Ik kan nog altijd niet vatten dat je een paard die geen uur meer kan lopen leased aan een persoon die er wil op rijden dan kan je beter als manege een grasmaaier plaats vinden of de knoop doorhakken zeker omdat medische conditie bekend is . En dan geen controle houd (ze bleek al een maand mank te zijn).
Verder snap ik niet dat de info niet bij de leasing is gegeven.
Degene die Lotus heeft geleased van Stal Jasper leased wel vaker paarden van ons.
Ze is dus niet zomaar naar een onbekende gegaan.
Kan me dan ook niet voorstellen dat ze niet op de hoogte is geweest dat Lotus geen zwaar werk meer aan kon.
Waarschijnlijk heeft Merel eerste gekeken of Lotus met wat rust weer goed wilde worden... wat dus niet gebeurde en heeft ze daaran Stal Jasper weer gebeld.
slimmerik schreef:Dit schrijft marialva over lotus op haar eigen (zaken)site: http://sonhocavalosstables.come2me.nl/889765/Gezocht
Ik vind dit dus ècht niet kunnen. Zou er als stal Jaspers een zaak van maken.
Dit kan dus echt niet!! Ik hoop dat stal Jaspers deze tekst op slaat en er ID een zaak van maakt!! slimmerik schreef:Het is volgens mij Merel's eigen keus geweest en zij heeft Lotus gewoon een laatste kans willen geven. Merel reed ook nog een andere pony bij op de manege, dus was daar bijna dagelijks te vinden.
Citaat:De eigenaresse van stal staat haar te woord, vertelt wat wij al weten
Citaat:Dit gaat goed tot Merel enkele weken geleden contact met ons opneemt. Lotus is al meer dan een maand kreupel.
siena1 schreef:slimmerik schreef:Dit schrijft marialva over lotus op haar eigen (zaken)site: http://sonhocavalosstables.come2me.nl/889765/Gezocht
Ik vind dit dus ècht niet kunnen. Zou er als stal Jaspers een zaak van maken.
Dit kan dus echt niet!! Ik hoop dat stal Jaspers deze tekst op slaat en er ID een zaak van maakt!!
aerdenhout1 schreef:Ik vraag me af hoelang de dame's op stal Jasper hebben gereden?? Als ze zo slecht voor de paarden zijn zoals ze beweren was ik na 1 les al weer weggeweest n.l!
pinuts schreef:Egoistische kinderen van 40 zijn t.
slimmerik schreef:aerdenhout1 schreef:Ik vraag me af hoelang de dame's op stal Jasper hebben gereden?? Als ze zo slecht voor de paarden zijn zoals ze beweren was ik na 1 les al weer weggeweest n.l!
Berpie en marialva hebben nooit daar gereden. Ze komen notabene uit de andere kant van het land
Citaat:De manier waarop stal Jaspers met Lotus is omgegaan is verschrikkelijk, Lotus heeft meer dan 10 jaar voor stal Jaspers DIK geld opgebracht in paardrijlessen ze liep daar gemiddeld 8 uur per dag in de lessen mee.
Veel verschillende mensen op haar rug en de een trok haar in de mond de ander schopte haar in haar buik en weer andere klapte op haar rug en noem maar op, en de hele dag door die dol dwaze rondjes lopen, nou dat noem ik een leven voor een paard (niet dus)