Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

) Wat mij betreft heeft dat meisje dat gebeten was haar verdiende loon gekregen!suleilitha schreef:De pest is dat niemand iets kan zien zolang er blad aan de omringende bomen zit. De hele buurt is inmiddels op de hoogte en verder probeer ik het eerst maar even van me af te zetten.
Ik heb er gewoon grote moeite mee dat mensen zich zowiezo op andermans grondgebied gaan begeven...
..Nooit geleerd netjes te vragen of je mocht rijden, en dat nee, dus ook echt nee is..
Snoevie schreef:jeetje TS,wat een irritante situatie,ik zou toch ook wel flink pissig zijn!
ik heb ook weleens kids bij mijn pony betrapt.........en kwaad dat ik was!stelletje brutalen!NonaWen schreef:Een neQschot.. dat is wat die 2 veraande tr*tten verdienen..
nou sorry,vind je dit een normale opmerking?ondanks dat het schandalig is dat mensen zo verd*mde brutaal zijn?
spreekwoordelijk he
Ik ben hier bang voor omdat mijn paarden momenteel aan een zandpad staan dat een flink stuk van de boerderij af ligt, en dus veel minder toezicht is. Dat ze bij jou gewoon op je erf komen is echt erg! Vooral die moeder vind ik te erg voor woorden.
Winnie_Smit schreef:Pfff, ik ben weer eens blij om in de stad te wonen. Hier komt dit niet voor
Heb het nu in 3 jaar 2 keer meegemaakt. Eerste geval was een grietje van 12 die haar eigen zadel en hoofdstel meesleepte over het hek, 2e geval was 2 weken geleden een vrouw van 24..... Daar heb ik nog hele discussies mee gehad want idd, mijn paard werd ook mishandeld. Die was namelijk om 10 uur 's ochtends heel vies.