Equidea schreef:EngeltjeS schreef:Wauw zeg, ben net terugmooie show hoor!
idd was lorenzo goed bezig
k zat op eerste rij
maar zag wel een paar 'foutjes' in de show zien gebeuren.
bijv. dat die vrouw met dat mooie schimmelpaard (die ging rollen in het begin) die haalde een x goed uit naar haar, wat vanaf mijn plek een klein stukje had gescheeld, dat ie dan raak was.
en later kwam ze met 'de grote' veulens, en probeerde er eentje haar twee maal te happen.
maar goed! echt een mooie show!
*en lorenzo...k zwijmel weer verder ;P *
Ik, mijn vriend en mijn moeder zijn gister geweest, en ik weet nog dat ik zei, wetend uit eigen ervaringen met mijn eigen paard, dat dat paard het 100 keer goed kan doen, maar dat het een keer fout gaat...
Zo vriendelijk was het allemaal niet.
Verder vond ik het erg tegenvallen, op dat western stukje na, de dressuur hadden ze weg mogen laten, was niks speciaals aan met die groffe in bedwang-houd-ijzers in hun mond...
Ja dat viel mij ook al op, vond dat dressuur nou niet echt vriendelijk....stangteugels er strak aan, en behoorlijk hard in hun handen.
Had er meer van verwacht. Lorenzo daarentegen vond ik wel super....knap hoor...ik doe het hem niet na....
Verder vond dat er behoorlijk zweepgebruik werd toegepast. K zou graag achter de schermen zijn gaan kijken bij het losrijden
1 van de zogenaamd ouder geworden veulens (volgens mij een bruin arabiertje) was aardig domiinant over die vrouw. Steeds proberen te happen naar dr....en bijna bovenop dr springen.
Nee, ik volgend jaar niet nog een keer....Vond het een beetje tegenvallen eigenlijk.
mooie show hoor! 

k zwijmel weer verder ;P *

. De show op zich was niet perfect, maar ze werken wel met levende dieren, dus dan kan je zoiets ook wel verwachten. Voor ons is het wel voor herhaling vatbaar.