Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
kell_gino schreef:Ligt eraan hoe er gemiddeld gescoord word. Vorig jaar prinsenstad bijvoorbeeld zat bijna alles net boven de 100 in de finale, en dit jaar zaten alle finalepaarden dik boven de 100.
Vraag me eigenlijk af of op alle selectiewedstrijden de zelfde jury is, ja toch? Zou wel zo eerlijk zijn!
Ronacino schreef:Vond het lijntje niet echt heel hoog alleen de eerste twee behoorlijk kort.
Onze was trouwens een bruine schimmel van goodtimes als iemand hem nog gezien heeft
0maris0 schreef:kell_gino schreef:Ligt eraan hoe er gemiddeld gescoord word. Vorig jaar prinsenstad bijvoorbeeld zat bijna alles net boven de 100 in de finale, en dit jaar zaten alle finalepaarden dik boven de 100.
Vraag me eigenlijk af of op alle selectiewedstrijden de zelfde jury is, ja toch? Zou wel zo eerlijk zijn!
Totaal aantal punten wat je kan halen is 50 dacht ik?!
dusssss als iemand dat weet wil ik dat natuurlijk graag horen (Roos Meertens was er ook die ken ik, bij haar zullen ze er morgen wel op staan denk ik....)kell_gino schreef:Ik heb het over de prinsenstad.
rockey schreef:volgens mij zijn overal de zelfde jury leden, dat is het het eerlijkste!
vorig jaar zat nico witte er zowizo!
0maris0 schreef:kell_gino schreef:Ik heb het over de prinsenstad.
Ohh oke!!![]()
Wat is dat dan prc?
Maar daar tellen de punten dubbel. Je krijgt daar bijvoorbeeld 14 punten voor een onderdeel en dat is dan een 7
Snap dat je kan rekenen hoor, maar om mn verhaal ff duidelijk te maken
7 onderdelen, waardoor het max.haalbare dus 140 word
sowieso schreef:oww ik hoop ook dat astrid het netzo goed doet als op prinsenstad. Lijkt me echt gaaf!
komt helemaal goed met jullie!
met uitleggen? 
En exterieur komt er nu bij natuurlijk, maar dat is vast ook appeltje eitje voor jullie aangezien ze op de merriekeuring goed gescoord heeft toch? 
asfact schreef:jaaaaaaaaa spannend , is er nou op iedere locatie de zelfde jury," zou ik overigens wel het eerlijkst vinden"

Scandicnr1 schreef:Hierbij de punten van mijn Scandic x Wolfgang totaal 37,5
Type 7,5
Correctheid 7,5
Presentatie onder het zadel.
stap 7,5
draf 7,5
galop 8
het te rijden zijn 7,5
algemene indruk 7
Wij zijn dus zeker niet ontevreden naar huis gegaan, voor het eerst ergens anders en hij was super braaf, zonder dat hij vergat dat hij ook nog moest lopen of aan de haal ging.
Helaas nog geen foto's er stonden wel fotograven maar ik weet niet wie dat waren dus zie dan de website maar te vindendusssss als iemand dat weet wil ik dat natuurlijk graag horen (Roos Meertens was er ook die ken ik, bij haar zullen ze er morgen wel op staan denk ik....)
Nou iedereen succes!!!!!!!!!!!!! ik ga nu duimen dat we door mogen naar Ermelo
Ik ga ook voor je duimen dat je door bent.
Hoop zoiezo maar dat je door mag met deze score, anders is het voor mijn paard bijna niet haalbaar. 8ens en 9ens verwacht ik echtttt niet
meppie schreef:BIJGEWERKT T/M 27-11-2008
26 november Luttenberg:
dressuur
14:15 mlvanmelle - All star (Tuschinski x Ringo star) (EXTERIEUR 7,5) OHZ: 7 6,2 6 ? TOTAAL:31,2
27 november Assen:
dressuur
12:09 Scandicnr1 - Acari (Scandic x Wolfgang) (EXTERIEUR 7,5) OHZ: 7,5 7,5 8 7 TOTAAL: 37,5
2 december roosendaal:
dressuur
10:30 kell_gino - Muilwijk's Armani (Tuschinski x Jazz)
11:42 BCS - Armani Jazz (Jazz x Krack C)
12:28 Buff - Arisca (Tango x Gribaldi)
14:06 Dustin lover - Aloha L ( Don romantic x El corona)
14:40 Buff - Apache (United x Balzflug)
15:28 Jessicca 1981 - Aphrodite (Turbo-magic x Houston)
15:28 Rockey - Arrow boy (Sunny Boy x Belfalas)
12.06 Meppie - Axel (Jazz x Gregor)
14.28 Meppie - Arouschka (Tuschinski x Cabochon )
3 december Weert:
dressuur
10:15 vivana - Peelhoeve's Aretto (Oklund x Iroko)
4 december Houten:
springen
8:57 xtvax - Q.. - (Quasimodo Z x Learn by Heart xx)
9:21 (niet bokker: paard Amai - (Johny Boy II x Concorde)
10:33 0maris0 - Alypso - Kingston Proud (Calypso x Derrick)
10:45 mizz_mol - Abel Kristal (undercover x Abgar)
dressuur
11:54 0maris0 - Alypso - Kingston Proud (Calypso x Derrick)
13:16 Sowieso - Astrid sollenburg ( ooseven x metall)
15:38 Asfact - Ashwin (ooseven x flipper)
5 december Zevenaar:
springen
11:21 Vio - A (Sandro Boy X Goodtimes)
dressuur
12:45 Vio - A (Olivi X G. Ramiro Z)
asfact schreef:ja vind ik ook, het blijft gewoon leuk om mee te doen
enne volgend jaar gaan we samen naar de pavo kell , lijkt me gaaf, moeten we deze keer wel de juiste locatie afspreken hahahah
nou ik gaat derek oglivi kijken, de ghostwhisperer
fijne avond, doeiiiiiiiiii
oh kell je moet filmen, want ik krijg rené niet zover helaas, en ben heel nieuwsgierig
Spreken we ff goed af 
Doeeeeei