Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Cayenne schreef:plutolover schreef:weet je wat ik vaag vind.
Vanavond zenden ze live kentucky uit op eurosport. Maar dan zijn de Nederlandse ruiters toch al geweest? ik wil wel graag nar de nederlanders kijken haha
Edward rijdt vanavond ook
Cayenne schreef:plutolover schreef:weet je wat ik vaag vind.
Vanavond zenden ze live kentucky uit op eurosport. Maar dan zijn de Nederlandse ruiters toch al geweest? ik wil wel graag nar de nederlanders kijken haha
MyWishMax schreef:Cayenne schreef:plutolover schreef:weet je wat ik vaag vind.
Maar toch eerder als dat eurosport uitzend?Of onze digitenne is van slag
Citaat:Waar niemand rekening mee had gehouden is net gebeurd in het Kentucky Horse Park: de bel klonk voor Adelinde Cornelissen en Jerich Parzival. Na het achterwaarts luidde jury-voorzitter Stephen Clarke de bel. Oorzaak zoals werd medegedeeld door de microfoon: bloed in de mond. De score op dat moment voor Jerich Parzival (Jazz uit Fidora ster, pref, prest van Ulft, fokker J.M. Beijer-de Kleijn uit Puiflyk) was 80,5% na het binnenkomen, uitstrekken en de appuyementen. Daarmee is het over en uit en de wedstrijd is voorbij voor het fantastische duo dat vanmorgen om 6 uur al zeer relaxed de wedstrijdring had verkend en enorm in vorm was. Er wordt wel heel veel gevraagd van Adelinde Cornelissen. Ze reisde de wereld over als reserve naar Hong Kong waar ze in bloedvorm was en niet in actie kwam. Ze reisde naar Las Vegas om vanwege een blessure van Parzival niet in actie te komen. En nu reist ze naar Kentucky om opnieuw niet in actie te komen. Adelinde zal haar noordelijke nuchterheid hard nodig hebben om met deze teleurstellingen om te gaan. Later meer nieuws.