Ik ga woensdagochtend misschien ook maar poging doen. Kijken of ik iemand mee krijg. Wil even nieuwe dekjes, misschien nieuwe 200 of 100 grams deken en een zweetdeken met hals...
ik heb ook niet echt een goeds richtings gevoel..volge ook gewoon een meisje dat voor me liep, ik dacht kan haast niet anders dat die er ook heen gaat..(en gelukkig ging zij er ook heen haha.) Was een wegomleiding, maar het is nog best makkelijk, gewoon een deel van de weg volgen, industrieterrein op, en de weg uitlopen en dan ben je er al;)
inderdaad titan zorgen dat als je uitstapt je het winkeltje aan de rechterhand heb en daar het station uit lopen. Dan bij de rotonde rechtsaf, daar een stuk doorlopen en dan later weer rechts dan zie je het al/
Ik heb de eerste keer dat ik in mijn eentje gegaan ben dat ik eerst half rotterdam gezien heb .. daarna gelukkig wel gelukt
_Jessie
Geplaatst: 17-10-10 21:13
Misschien weten jullie dat Zit nu de folder door te kijken en ze hebben petrie laarzen in de aanbieding. Zijn dit speciale modellen of hebben ze alle modellen?
Ik heb trouwens de folder in het groot nog op internet mocht iemand die nog willen
typ in dat vakkie linksonder 'petrie' in, klik op 'OK' en je weet het
_Jessie
Geplaatst: 17-10-10 21:38
o haha ja oke vakkie gevonden Maar ik weet welke modellen er allemaal zijn van Petrie. Ik bedoel alleen, hebben ze op tentenkamp ook al deze modellen of maar een aantal van de modellen