Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

vonneke schreef:Ik ben lid bij een vereniging in de regio Utrecht en daar hebben ze sinds 2012 geen kringen meerIn brabant worden alle kringen geherstructureerd. Minder kringen. Ze worden dus groter. Ben benieuwd

kan me nog herinneren dat je 50 km veels tever weg vond, nu kom je hier wel aan.
netjes puntjes uitrijden maar 8 maart zou dus kunnen in feite zijn het 8-9 wedstrijdjes

We moeten vooral werken aan het bewaren van meer rust, zodat onderdelen beter afgewerkt kunnen worden.
Ik hoop dat ze nog iets doorgroeit!
Ze is nu dus 1.62
Ik hoop dat ze nog even doorgroeit, haha! Jantine_ schreef:Vonneke inderdaad maar als het echt erg wordt gaat ie een maand of anderhalf naar instructrice op stal denk ik. Vind wat ze voorspellen (ergste winter van de eeuw en -25?!) toch wel verschrikkelijk op een klein stalletje met alleen buitenbaan en buitenpaddock. Maar dat verhuizen steeds is ook weer wat...
Rivella ehmm nee 4 dagen waren hem echt te veel. Eerste 2 dagen 6 punten te pakken en dag 3 en 4 was die echt wel op.. Maar daarna ook ruim een week vakantie gehad (eerst afgebouwd) Is ook wel heel veel voor een 4 jarig guppie maar leren we weer van!
Stitchloveer ziet er netjes uit!
Zal eens vragen of mijn instructrice binnekort eens een filmpje wil maken...
Gelukkig gaat alles goed! Fijn dat het ook goed gaat met Ed. Word ie voorderest nog getraind?
vonneke schreef:tita schreef:Nee mutsnetjes puntjes uitrijden maar 8 maart zou dus kunnen in feite zijn het 8-9 wedstrijdjes
Ok! Hoeveel wp sts je nu?
Ik nog... ff denken.... 7 proefjes staan in L1
Yelly schreef:Fijn beeld, Stitchlover! Wat waren je punten voor deze proef?