Equitana 2013

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Lori

Re: Equitana 2013

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-13 19:57

Morgen vertrek ik om 5uur naar equitana :).

Een hele lijst gemaakt ook een lijst en sms met Jack zijn maten enzovoort.

_coquette_

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-13 20:00

Ik ga zondag voor de 3de keer (verschillende jaren ;) ). Eigenlijk was is niet van plan dit jaar te gaan, maar ja... heb mezelf toch niet tegen kunnen houden :')

_Mellanie

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-13 20:14

kyrkelover schreef:
Wat was de straat ook alweer van p10?

Lilienthalstrasse
Dan word je niet langs de beurs geleid dus geen files
Wij idd niet woensdag

Bayja

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-13 20:32

Wij hebben geparkeerd woensdag op P6, bij de kruising voor de Messe (norbertstrasse) wordt je doorgeleid naar P10 op de borden maar als je rechtsaf P6 inslaat en je blik op oneindig zet rij je zo de parkeergarage in en is het 3 minuten lopen naar de ingang. Je wordt zelfs een parkeerplek ingeleid :D de bussen van P10 stoppen daar ook.
Laatst bijgewerkt door Bayja op 22-03-13 20:34, in het totaal 1 keer bewerkt

lucifertje

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-13 20:34

Wij hebben geparkeerd een paar minuten lopen van equitana in het centrum. Was ideaal. Geen files etc :)

Verder vond ik het heel indrukwekkend maar als ik volgend jaar ga stem ik mijn dag meer af op het programma.

Angeliekje

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-13 20:39

Ben vandaag geweest met stalgenoot. Was lekker rustig op de weg, en geen file gehad. Ook op P10 de auto geparkeerd. Heb niet zoveel als twee jaar geleden gekocht. Toen was alles nog aardig netjes geprijsd. Vond nu alles veel duurder (logisch..tegenwoordig is alles duurder geworden). Barok dekje wat ik twee jaar geleden gekocht had voor € 30 was nu € 35, en bij sommige stands nog duurder! Heb zelfs nog op een discussie gehad met een standhouder over een borsttuig. Bij hem was die € 90, en precies dezelfde bij barokshop.com is stukken goedkoper! Nee dat spul kwam uit China volgens hem :') Toch waren er ool wel wat mooi geprijsde spullen. Heb toch een mooie vliegenuitrijdeken, twee dekjes, en een jas gekocht :D

Riddershow

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-13 20:40

Ik ben morgen zoals gezegd vanaf ca 9 uur bij de kassa's. Dan ga ik me ook een groepje bij elkaar verzamelen. Zolang het niet druk is bij de kassa wachten we nog. Maar denk wel dat we voor 10 u het kaartje gekocht hebben.

Anniekskie

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-13 20:49

Angeliekje schreef:
Ben vandaag geweest met stalgenoot. Was lekker rustig op de weg, en geen file gehad. Ook op P10 de auto geparkeerd. Heb niet zoveel als twee jaar geleden gekocht. Toen was alles nog aardig netjes geprijsd. Vond nu alles veel duurder (logisch..tegenwoordig is alles duurder geworden). Barok dekje wat ik twee jaar geleden gekocht had voor € 30 was nu € 35, en bij sommige stands nog duurder! Heb zelfs nog op een discussie gehad met een standhouder over een borsttuig. Bij hem was die € 90, en precies dezelfde bij barokshop.com is stukken goedkoper! Nee dat spul kwam uit China volgens hem :') Toch waren er ool wel wat mooi geprijsde spullen. Heb toch een mooie vliegenuitrijdeken, twee dekjes, en een jas gekocht :D

Wat heb je voor een vliegenuitrijdeken gekocht en in welke stand? Heb er ook 2 gekocht vandaag, maar heb ze bij geen enkele stand zien liggen, moest overal vragen of ze ze hadden en kreeg vaak nee te horen.

_MG

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-13 20:53

Ik ben ook net thuis.. Ben helemaal gesloopt, maar het was zo gaaf! Heb mijn roeckl handschoenen toch voor twintig euro gevonden. Heb een dekje met borduren voor twintig euro gekocht, een mooie zachte zweetdeken passend bij mijn dekje, een nieuwe tas, transportbeschermers, en bij de Equiva (=ruitersportzaak in Duitsland) kreeg je voor tien euro een voeremmer met vier producten naar keus ( je kon kiezen uit himalaya steen, snoepjes en voerschep). Zal morgen even kijken voor een foto. Nu lekker op de bank nagenieten...

Amber_

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-13 21:06

Lekker fout.. Mag best bij een Hengst haha :D

Afbeelding

Vippie

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-13 21:10

lucifertje schreef:
Verder vond ik het heel indrukwekkend maar als ik volgend jaar ga stem ik mijn dag meer af op het programma.

Volgend jaar is er geen idoor-editie maar een outdoor. Parkeren is dan een ramp en aanbod vele male kleiner (is op binnenterrein van een renbaan). Absoluut niet te vergelijken met de indoor-editie.

Dus nog 2 jaar geduld hebben :D

Kaatastrof

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-13 21:13

Amber_ schreef:
Lekker fout.. Mag best bij een Hengst haha :D

[ Afbeelding ]

Geweldig _/-\o_ Die had prachtig bij mijn stinker gepast!
Zo balen dat ik niet kan gaan..

Bayja

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-13 21:22

Leuk halster :D die heb ik heel fout in de tijger en giraffeprint gekocht als weidehalsters. Lekker zacht en goed terug te vinden als ze hem weer eens af gooien :D

tamaramt

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-13 21:30

Net thuis; hele dag geshopt maar alleen maar wedstrijdjasje bling bling en ondergoed gekocht.
Ik had ook gave cap gezien van hh maar die wilde ik dan hier gewoon halen; alleen zie nu net dat die hier € 20 duurder is :(

REGINA76

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-13 21:31

Waar hebben jullie die halsters gekocht...

Bayja

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-13 21:34

Bij Loesdau!

Angeliekje

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-13 21:39

Anniekskie schreef:
Wat heb je voor een vliegenuitrijdeken gekocht en in welke stand? Heb er ook 2 gekocht vandaag, maar heb ze bij geen enkele stand zien liggen, moest overal vragen of ze ze hadden en kreeg vaak nee te horen.

Het is een John Webb by Loesdau. Welke hal dat was weet ik niet meer... Op het bonnetje staat Pferdesporthaus Loesdau. Misschien dat iemand weet welke hal dat is? Ik heb er om gevraagd, want zag veel andere vliegendekens hangen daar. Ze hadden twee soorten. Ik heb er een met afneembare hals voor € 27.

Joyced

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-13 21:41

Ik ben er ook weer van een dagje Equitana!
Was voor mij de eerste keer en heb mijn ogen uitgekeken.
Veel gekocht, maar niet alles wat op mn lijstje stond helaas.
Wou eigenlijk nog een Animo of Equiline wedstrijdjasje, maar vond er niet veel verschil inzitten qua prijs hier in Nederland.
Maar verder wel goed geslaagd, en heb me prima vermaakt. :)

Foto van de aankopen komt straks.

_MG

Loesdau had twee stands :) weet ook niet meer welke hal, maar waren beide heel groot dus valt niet te missen eigenlijk :)

miss_lizje

Morgen zou ik even uitgebreid verslag doen. Nu te moe XD

c_esther

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-13 21:42

was Loesdau niet boven ?

Tsplendid

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-13 21:42

Ben wel benieuwd naar nog meer aankoop foto's :D!

Perryx

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-13 21:43

Jaffel schreef:
Leuk halster :D die heb ik heel fout in de tijger en giraffeprint gekocht als weidehalsters. Lekker zacht en goed terug te vinden als ze hem weer eens af gooien :D

- foto ???? :D:D:D:d

lucifertje

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-13 21:49

Vippie schreef:
lucifertje schreef:

Volgend jaar is er geen idoor-editie maar een outdoor. Parkeren is dan een ramp en aanbod vele male kleiner (is op binnenterrein van een renbaan). Absoluut niet te vergelijken met de indoor-editie.

Dus nog 2 jaar geduld hebben :D

Klopt ja! Was er even bij ingeschoten dat het eens in de 2 jaar is :)

Verder redelijk wat gekocht.
2 pikeur rijbroeken
bruine lederen chaps
choclat chip pink dragon uitrijd deken van eskadron
stripe dekje van eskadron
haar ding voor om de donut
roeckel handschoenen

Dat was het volgens mij :)

_MG

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-13 21:50

Hier een foto van mijn aankopen:

Afbeelding

Ik was voor alles in totaal nog geen twee honderd euro kwijt, dat vind ik nog best knap van mezelf (vorige keer was ik dubbel zo veel kwijt). Ik had nog een hele boel leuke dingen gezien (frontriem, poetskoffer en nog een dekje), maar ik kon gewoon niet meer dragen :') In de zomer is in Aken CHIO en daar ga ik elk jaar naartoe en een aantal kraampjes zijn hetzelfde, dus ik hoop dat ik iig mijn frontriem daar weer terug vind :)

en we hebben nog wijn besteld, maar die wordt pas over enkele weken geleverd.