Een hele lijst gemaakt ook een lijst en sms met Jack zijn maten enzovoort.
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Angeliekje schreef:Ben vandaag geweest met stalgenoot. Was lekker rustig op de weg, en geen file gehad. Ook op P10 de auto geparkeerd. Heb niet zoveel als twee jaar geleden gekocht. Toen was alles nog aardig netjes geprijsd. Vond nu alles veel duurder (logisch..tegenwoordig is alles duurder geworden). Barok dekje wat ik twee jaar geleden gekocht had voor € 30 was nu € 35, en bij sommige stands nog duurder! Heb zelfs nog op een discussie gehad met een standhouder over een borsttuig. Bij hem was die € 90, en precies dezelfde bij barokshop.com is stukken goedkoper! Nee dat spul kwam uit China volgens hemToch waren er ool wel wat mooi geprijsde spullen. Heb toch een mooie vliegenuitrijdeken, twee dekjes, en een jas gekocht
lucifertje schreef:Verder vond ik het heel indrukwekkend maar als ik volgend jaar ga stem ik mijn dag meer af op het programma.
Anniekskie schreef:Wat heb je voor een vliegenuitrijdeken gekocht en in welke stand? Heb er ook 2 gekocht vandaag, maar heb ze bij geen enkele stand zien liggen, moest overal vragen of ze ze hadden en kreeg vaak nee te horen.
Vippie schreef:lucifertje schreef:Verder vond ik het heel indrukwekkend maar als ik volgend jaar ga stem ik mijn dag meer af op het programma.
Volgend jaar is er geen idoor-editie maar een outdoor. Parkeren is dan een ramp en aanbod vele male kleiner (is op binnenterrein van een renbaan). Absoluut niet te vergelijken met de indoor-editie.
Dus nog 2 jaar geduld hebben