Nikka schreef:Morgen de springers en ik geloof zaterdag de dressuur weer.
Eindelijk springen

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
IZEP schreef:Wat is er te zien op de hyves van Anky dan?
Aimee schreef:vossie schreef:De eerste reactie is idd een beetje overtrokken, maar ik vind wel dat ze erg tegenvalt... Als je eerst te pas en te onpas overal meldt dat je voor 3x goud gaat, en nu zo presteerd.... Ik vind het nog knap wat ze doet hoor, op die leeftijd, maar mss had ze voor de spelen niet zo hoog van de toren moeten blazen....
Ben benieuwd naar Anky straks, hoop toch echt dat nld het zilver haalt, en dat het geen brons gaat worden.... eerlijk gezegd, goud, daar geloof ik (helaas) niet meer in....
De dressuurruiters hebben nog veeeeeeeeel hoger van de toren geblazen dan Marianne, dus als je daar kritiek op wilt hebben, hou het op je eigen sport, die zijn daar koning in!
KirstenG schreef:en weer rustig?
Citaat:Ik kreeg zelfs een waarschuwing of ik dingen niet anders kon verwoorden Maar vanaf NU ga ik me netjes gedragen
-Paarden moet je NOOIT slaan hoe vervelend en gemeen ze ook doen
-Duitsland is TOP (yeey goud), Isabell ook (yeey voor Satchmo)
-Nederland is ook TOP, alle dressuurruiters trainen op een fantastische manier hun paard
-Koudbloedpaarden zijn net zo geweldig als warmbloed paarden
Zo goed?
__KELLY schreef:Het lag ook wel degelijk aan haar omdat zij wel degelijk Isabell aankan ..
Ik denk dat de Nederlanders allemaal een beetje onder de maat hebben gepresteerd ..
Imke kan normaal het ook wel beter ... zo ook HP ... die rijdt thuis bijna altijd 70% ... lijkt mij iig .. anders zat HP wel niet in het kader ..
Maarjaa misschien was die uitspraak van Anky wel niet zo bedoeld of was ze gewoon erg teleurgesteld ..Dan spreken mensen wel eens dingen uit op een manier die ze achteraf niet zo bedoelen ..