Je hebt het goede moment gekozen want het bleef niet lang wit, super!
Ik lees trouwens wel altijd mee vanonder m’n steen
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
We hadden echt mazzel inderdaad! Als het goed is komt er morgen weer sneeuw maar dan moet ik gewoon werken helaas. Maar ik ben nog steeds aan het nagenieten van zondag. 
Hij is zó geweldig leuk. Tijdens het warmstappen zijn m'n instructrice en ik altijd lekker aan het kletsen en na 10 minuten begon hij Spaanse pas te doen. Tijd om wat te gaan doen dacht Latino, dat kletsen doe je maar in je eigen tijd.
Vervolgens gewerkt aan het appuyement om meer om m'n been heen te buigen, en dan krijg je er zomaar gratis een travers bij.
Na een paar rondjes draven vond hij het saai worden en begon op de lange zijdes de Spaanse draf te doen.
Instructrice zei toen: ga hem maar terugnemen op je zit, en dan als je in een mooi ritme komt mag je meer energie vragen, maar hij mag geen snelheid maken. En hop hop daar ging hij. Zo mooi vond 'ie het.
Lijkt nog nergens op natuurlijk.. Alhoewel, je ziet al wel een beginnetje, en dat is super tof! 

Echt zo blij mee! Nog twee boommaten te gaan dan zitten we weer op het breedste. Langzaam maar zeker komen we er wel weer!

Hij wordt volgende maand 7!
Ik moet wat dapperder worden, dus vanaf nu elke keer als we gaan rijden in de 'bak' nemen we een sprongetje mee. 

die zwarte dingen zijn ook redelijk licht dus er zou niet veel gebeuren denk ik.
Echt een engel! 

Was succesvol maar brandde niet zo heel lang. Dus nu extra katoen en kaarswas besteld om te kijken hoe ik ze beter kan maken. 

Ik heb nog een paar extra foto's bijbesteld dus ben benieuwd.

Dus er af gegaan, fakkel overgenomen en met hem gaan lopen en dan boeide het hem weer niets. 

Dus aan het einde viel er een stuk op de grond, was even paniek maar na een seconde was dat weer oke.

Spannende tijd dus weer!
Hopelijk verloopt de castratie goed en blijft ie z'n blije ik houden!