Dank jullie wel!
We hadden echt mazzel inderdaad! Als het goed is komt er morgen weer sneeuw maar dan moet ik gewoon werken helaas. Maar ik ben nog steeds aan het nagenieten van zondag. 
Gisteren hadden we weer les en hebben we een begin gemaakt aan de passage.
Hij is zó geweldig leuk. Tijdens het warmstappen zijn m'n instructrice en ik altijd lekker aan het kletsen en na 10 minuten begon hij Spaanse pas te doen. Tijd om wat te gaan doen dacht Latino, dat kletsen doe je maar in je eigen tijd.
Vervolgens gewerkt aan het appuyement om meer om m'n been heen te buigen, en dan krijg je er zomaar gratis een travers bij.
Ik moet zo om hem lachen, hij doet ZO zijn best.
Na een paar rondjes draven vond hij het saai worden en begon op de lange zijdes de Spaanse draf te doen.
Instructrice zei toen: ga hem maar terugnemen op je zit, en dan als je in een mooi ritme komt mag je meer energie vragen, maar hij mag geen snelheid maken. En hop hop daar ging hij. Zo mooi vond 'ie het.
Lijkt nog nergens op natuurlijk.. Alhoewel, je ziet al wel een beginnetje, en dat is super tof! 
Sorry, gefilmd met een aardappel. 

Vandaag ben ik met de schemer naar stal gegaan om weer te oefenen met de fakkel. Ik dacht, misschien vind hij het nu spannender omdat er natuurlijk veel meer contrast met die vlam is.
Nee hoor. 

HIJ GING ZELFS LIGGEN! 

Stalgenootje zei al "Zero survival instinct" 
Morgen ga ik een hindernis ophalen, en ik denk ook nog even een klein sprongetje maken.