Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Sjolvir schreef:Ja, zonder sticker, mijn auto.. dikke Syang young dinges die koetsenframe trailer moet trekken haalt toch geen enkele sticker.
P10 kan je gewoon komen zonder de zones in te rijden.
Kost je 8 euro, daar parkeren en lekker met zijn allen 15 minuten met de (gratis) bus en je bent bij de equitana.
Jaime_ schreef:Mijn laatset dagje Equitana zit er ook weer op! Ben gesloopt haha! Vandaag heel braaf geweest, alleen een longeerzweep en een muesliebak gekocht. Verder weer wat voer-samples meegenomen, dat was het!![]()
Bagheera, ik heb jou en dubbel vrouwelijke aanhang ook nog zien lopen vandaag, in de verte.
Heb vandaag echt overal goed kunnen kijken, had zelf nog een Eskadron Big Square banana gezien en een Big Square ice, beiden in full dressuur. Volgens mij zijn die geld waard?
lycil8 schreef:Zijn er mensen die zonder milieu sticker zijn gegaan? We zouden eerst met een auto met milieus sticker gaan maar die moest ineens naar de garage en is zondag dus nog niet terug :S:S Of kunnen we het onderweg nog ergens regelen? We komen vanaf Doetinchem.
Jaime_ schreef:Mijn laatset dagje Equitana zit er ook weer op! Ben gesloopt haha! Vandaag heel braaf geweest, alleen een longeerzweep en een muesliebak gekocht. Verder weer wat voer-samples meegenomen, dat was het!![]()
Bagheera, ik heb jou en dubbel vrouwelijke aanhang ook nog zien lopen vandaag, in de verte.
Heb vandaag echt overal goed kunnen kijken, had zelf nog een Eskadron Big Square banana gezien en een Big Square ice, beiden in full dressuur. Volgens mij zijn die geld waard?