Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Onassa schreef:
vossie schreef:De eerste reactie is idd een beetje overtrokken, maar ik vind wel dat ze erg tegenvalt... Als je eerst te pas en te onpas overal meldt dat je voor 3x goud gaat, en nu zo presteerd.... Ik vind het nog knap wat ze doet hoor, op die leeftijd, maar mss had ze voor de spelen niet zo hoog van de toren moeten blazen....
Ben benieuwd naar Anky straks, hoop toch echt dat nld het zilver haalt, en dat het geen brons gaat worden.... eerlijk gezegd, goud, daar geloof ik (helaas) niet meer in....
Manon88 schreef:Die hebben nog IETS gepresteerd.
Charlenexx schreef:*overhandigt teiltje aan juksz*
Charlenexx schreef:Maar waarom zei Anky: Aan mij lag het niet dat we geen goud hadden?
Wat is dat voor een flut opmerking?!
Lovely schreef:Charlenexx schreef:Maar waarom zei Anky: Aan mij lag het niet dat we geen goud hadden?
Zoiets zei Laurens ook. Maar krijgen jullie nu ook door dat ze helemaal niet zo sportief zijn in het Nederlandse dressuurkamp? Naar HP kijken, dat was leuk vandaag, die lachte van oor tot oor en keek zijn ogen uit naar zijn medaille. Dat was een heerlijk tegenwicht tegen dat zure gezicht van Anky.
Aimee, Pieter is vandaag een paar keer geinterviewd, hij is wel in baalstand maar hij weet ook dat het te optimistisch was om echt in goud te geloven. Als je het mij vraagt, had hij het niet eens moeten proberen als je al weet dat je eigen record niet eens in de buurt komt van wat er nu aan tijden gezwommen wordt.
Henk Grol vond ik zuur vandaag, dat gaf wel wat discussie, wie had de ippon en wie niet?
Charlenexx schreef:Maar waarom zei Anky: Aan mij lag het niet dat we geen goud hadden?
juksz schreef:Charlenexx schreef:Maar waarom zei Anky: Aan mij lag het niet dat we geen goud hadden?
Dat is nou wel weer een erg subtiele opmerking..
Als Anky dit echt gezegd heeft(!?) is het met recht een -jeweetwel- opmerking!!
Manon88 schreef:Lekker duidelijk. Staat in m'n onderschrift.