Equitana 2013

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

ashley1

Re: Equitana 2013

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-13 11:50

Haha! Hmm 2 vriendinnen willen van te voren hun kaarten al online kopen omdat ze geen zin hebben super lang te moeten wachten bij de kassa maar een andere vriendin en ik gaan liever voor die groepskorting... moeilijk, moeilijk.

Hoe laat is het verzamelen bij ingang west voor de groepskorting? 9.45u?
Misschien kunnen vriendin en ik dan wel de kaartjes met de groep kopen als het (nog) niet druk is, zodat we toch met z'n 4en naar binnen kunnen en die andere 2 niet op ons hoeven te wachten.

E_Nalanta

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-13 11:52

MariekeB schreef:
E_Nalanta schreef:
Voor de mensen die al zijn geweest, misschien een beetje een vreemde vraag maar; heb je je jas aan binnen of kun je je jas in de auto laten/ergens ophangen/achterlaten? :)

Er is een garderobe, maar ik ga als ik zondag weer ga mijn jas in de auto laten liggen. Het is er WARM :D
Ik sta wel onder de Messe in P6 ( en ik rijd er zondag om 6 uur naartoe omdat ik weiger anderhalf uur te verspillen om te kunnen parkeren :) )

Oke heel erg dank voor de info! +:)+ Superrrr weet ik dat ook weer. :D

Shanelle

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-13 11:52

Ladies! Wij gaan morgen, en begin best al wel wat kriebels te krijgen haha...
Weten jullie vanaf hoe laat je effectief binnen kunt?
En ik las hier ergens dat er mensen met trolleys gingen: is dat aan te raden? Of kan je je spullen ergens weg zetten als dat nodig is?

Veel shopplezier alvast!

Psydoxy

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-13 11:55

Vorig jaar was ik rond een uur of 11 heb gewoon bij de kassa kunnen doorlopen omdat iedereen al kaarten had. Dus deze keer ga ik voor de korting.

Bij nader inzien zal ik ook een 'sign' op de achterruit van m'n auto hangen............... mocht je me spotten dan volg je maar. ;)

Psydoxy@
(boktlogo)

Staat erop. :D

Wij vertrekken om 08:30 uur. Vriendin komt uit Zuid- Limburg dus veel eerder zal 't niet worden. Het is een uurtje rijden en denk dat ik 'm meteen op P10 zet. Weet niet waar de bus je afdropt. Bij de west of oost ingang. Weet iemand dat?

Psydoxy

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-13 11:56

Shanelle schreef:
En ik las hier ergens dat er mensen met trolleys gingen: is dat aan te raden? Of kan je je spullen ergens weg zetten als dat nodig is?

Veel shopplezier alvast!

Ja, tasjes snijen in je handen :')

foxy80

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-13 12:04

ashley1 schreef:
Haha! Hmm 2 vriendinnen willen van te voren hun kaarten al online kopen omdat ze geen zin hebben super lang te moeten wachten bij de kassa maar een andere vriendin en ik gaan liever voor die groepskorting... moeilijk, moeilijk.

Hoe laat is het verzamelen bij ingang west voor de groepskorting? 9.45u?
Misschien kunnen vriendin en ik dan wel de kaartjes met de groep kopen als het (nog) niet druk is, zodat we toch met z'n 4en naar binnen kunnen en die andere 2 niet op ons hoeven te wachten.

Het is echt niet lang aanschuiven aan de kassa, er zijn er meerdere.

Miepp

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-13 12:05

Ik ga ook morgen, hoop dat wij ons ook kunnen aansluiten voor de groepskorting ergens :j

Heb mijn lijst (inmiddels een vol a4tje :')) al geprint, de plattegrond geprint en zo nog even boodschappen doen.
Heb dr zin in!

foxy80

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-13 12:06

Shanelle schreef:

Veel shopplezier alvast!

10 u gaat het open
Trolley, steekwagentje, bolderkar, hutkoffer op wielen: alles is toegelaten en aan te raden, al was het maar omdat je zo veel gratis folders, voerstalen, snoepjes en aankopen meesleept bovenop je jas en handtas.
Kluisjes kan je huren voor 1 euro, vestiaire kost 1.5 euro per stuk (tip: vul een koffer/grote tas en geef die dan af aan de vestiaire)

MissYvette4u

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-13 12:07

Psydoxy schreef:
Het is een uurtje rijden en denk dat ik 'm meteen op P10 zet. Weet niet waar de bus je afdropt. Bij de west of oost ingang. Weet iemand dat?

Als ik me niet vergis bij de oost ingang (bij een loopbrug).

We zijn gisteren geweest, nog nooit zoveel in files gestaan!
Eerst in de parkeerfile van de messe tot aan P10.
Bij de bushalte was het loeidruk echt niet normaal!! We hoefden gelukkig maar 10 minuutjes te wachten tot er meer bussen kwamen.
Kaartjes hadden we al via internet dus we konden zo doorlopen bij de ingang.
Tot ca 15.00 uur hebben we niks uitgegeven!! :oo we begonnen zo onderhand zorgen om onszelf te maken hahahaha niet lang hoor want daarna hebben we het ingehaald :D
Op de allerlaatste trap naar de bus toe begaf een wieltje van mijn boodschappentrolley het := gelukkig hoefden we nu niet meer veel en ver te sjouwen.
Op de parkeerplaats hebben we nog effe in de file gestaan om er vanaf te komen.
Ergens omgeving Moers was een ongeluk gebeurd waar we zo'n half uur in een file hebben gestaan %) was wel effe afzien maar goed, we vermaakten ons wel in die auto :)ddd
De terugreis duurde 2 keer zo lang dan 'normaal'.
Desondanks een hoop lol gehad!!

Mijn aankopen:
Afbeelding
Ben zo blij met de winterjas en vest *\o/*

AlexVB

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-13 12:08

Wij zijn ook zonder trolly gegaan afgelopen zondag en het was te doen.. We hebben genoeg info-folders meegesleept en offertes laten opmaken voor nieuwe stallen, paddocks, rijdpistes en 2 nieuwe 2 paards- lichte vracht.

Ook meteen een nieuwe Walaby jas gescoord en voor de paarden ook nog wat aan materiaal als hoofdstellen, nieuwe leadropes etc.

Roosje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-13 12:11

Ik had wel een trolley mee gister,
was ik ook erg blij mee want anders loop je toch te sjouwen.
Het is af en toe wel even uitkijken dat er geen mensen tegenaan lopen :P

Amber_

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-13 12:25

Eva, je kan een kluisje 'huren'... voor 1 euro !
Daar hadden wij onze jassen in gedaan :j Goedkoper dan alle jassen op te laten hangen

foxy80 schreef:
Ik heb geen 1 scapa dekje gezien op 2 dagen. Hoe is het toch mogelijk :')

Noooo zonde !
Ik heb een donkerblauwe gekocht, 30 euro !

foxy80

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-13 12:29

Amber_ schreef:
Eva, je kan een kluisje 'huren'... voor 1 euro !
Daar hadden wij onze jassen in gedaan :j Goedkoper dan alle jassen op te laten hangen

foxy80 schreef:
Ik heb geen 1 scapa dekje gezien op 2 dagen. Hoe is het toch mogelijk :')

Noooo zonde !
Ik heb een donkerblauwe gekocht, 30 euro !

Wij hebben jassen en aankopen in 1 tas gemieterd en voor 1.5 euro afgegeven aan de vestiaire. Alle kluisjes waren immers bezet en bovendien kregen we dat er met geen mogelijkheid ingepropt :j

miicchhellee

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-13 12:30

Psydoxy schreef:
Vorig jaar was ik rond een uur of 11 heb gewoon bij de kassa kunnen doorlopen omdat iedereen al kaarten had. Dus deze keer ga ik voor de korting.

Bij nader inzien zal ik ook een 'sign' op de achterruit van m'n auto hangen............... mocht je me spotten dan volg je maar. ;)

Psydoxy@
(boktlogo)

Wij vertrekken om 08:30 uur. Vriendin komt uit Zuid- Limburg dus veel eerder zal 't niet worden. Het is een uurtje rijden en denk dat ik 'm meteen op P10 zet. Weet niet waar de bus je afdropt. Bij de west of oost ingang. Weet iemand dat?

waar komen jullie vandaan uit zuid limburg? en wanneer ga je?

kyrkelover

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-13 12:31

Psydoxy schreef:

Psydoxy@
(boktlogo)

We kunnen ook afspreken bij p10

janne

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-13 12:34

wat een ellende met dat parkeren.
wij kwamen er aan om kwart voor 10 en hebben gewoon kunnen parkeren op p9 (met de wokkel)zonder stikker trouwens
dat was wel maandag.
en wij waren binnen 5 min bij de hal en hebben ons kaartje gekocht en waren binnen hebben ook niet hoeven wachten

Zinn

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-13 12:37

ik snap die ellende met parkeren niet, wij konden zo P 10 oprijden, parkeren, een bus op en 10 minuten later waren we de hal binnen. We waren binnen rond 10 uur. Wegrijden ging ook vanzelf, zoals elke keer al geweest is.

sjojo

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-13 12:39

Wij gaan ook met 2! hoop dat ik ergens bij een groep kan aansluiten, neem ook zelf even a4tje mee met oproep tot groepvorming op :o

Amber_

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-13 12:46

Zinn schreef:
ik snap die ellende met parkeren niet, wij konden zo P 10 oprijden, parkeren, een bus op en 10 minuten later waren we de hal binnen. We waren binnen rond 10 uur. Wegrijden ging ook vanzelf, zoals elke keer al geweest is.

Wij ook altijd, laatste 3 keren... Nooit problemen gehad.
Maar gisteren was het echt dramá !!

Riddershow

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-13 12:52

Even kleine wijziging... Na gesprek met Equitana ben ik er al om 9 uur anders kan ik waarschijnlijk niet meer parkeren op P9.

Het liefst koop ik de kaartjes (in groepskorting) voor 10 uur, want dan verwacht ik een stormloop aangezien dan ook de hallen opengaan. Wij zijn met 4 personen ipv 2, want er was wat fout gegaan met hun internet bestelling.

supertammy

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-13 12:57

Die gekleurde poortgrepen lagen ook ergens 6 voor € 5,-. Geen idee welke hal.

:+ Gisteren is er 2 keer iemand met een trolley over m'n voeten gereden. Lijkt me juist enorm onhandig als je steeds op moet letten waar je rijdt met zo'n ding.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-13 13:05

Die handvaten heb ik gezien in hal 3 :j

Indomitable

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-13 13:14

Wij waren maandag ook iets na 10e op de parkeerplaats van P10. Eigenlijk hadden we een parkeerkaart voor P5 maar die was al vol. In de stad een kort stukje in de file gestaan. Vervolgens konden we gewoon doorrijden naar P10 zonder stoppen (enkel bij het stoplicht :) ) en we konden ook zo de bus in richting de messe. Wel stond er een enorme rij bij de kassa voor de parkeertickets op P10. Geloof dat we half 11 binnen waren.

kyrkelover

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-13 13:19

Wat was de straat ook alweer van p10?

Amber_

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-13 13:24

Geen idee, maar daar word je vanzelf naar toegeleid :j. Staat op de borden.