Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
MariekeB schreef:E_Nalanta schreef:Voor de mensen die al zijn geweest, misschien een beetje een vreemde vraag maar; heb je je jas aan binnen of kun je je jas in de auto laten/ergens ophangen/achterlaten?
Er is een garderobe, maar ik ga als ik zondag weer ga mijn jas in de auto laten liggen. Het is er WARM![]()
Ik sta wel onder de Messe in P6 ( en ik rijd er zondag om 6 uur naartoe omdat ik weiger anderhalf uur te verspillen om te kunnen parkeren)
Shanelle schreef:Ladies! Wij gaan morgen, en begin best al wel wat kriebels te krijgen haha...
Weten jullie vanaf hoe laat je effectief binnen kunt?
En ik las hier ergens dat er mensen met trolleys gingen: is dat aan te raden? Of kan je je spullen ergens weg zetten als dat nodig is?
Veel shopplezier alvast!
ashley1 schreef:Haha! Hmm 2 vriendinnen willen van te voren hun kaarten al online kopen omdat ze geen zin hebben super lang te moeten wachten bij de kassa maar een andere vriendin en ik gaan liever voor die groepskorting... moeilijk, moeilijk.
Hoe laat is het verzamelen bij ingang west voor de groepskorting? 9.45u?
Misschien kunnen vriendin en ik dan wel de kaartjes met de groep kopen als het (nog) niet druk is, zodat we toch met z'n 4en naar binnen kunnen en die andere 2 niet op ons hoeven te wachten.
Shanelle schreef:Ladies! Wij gaan morgen, en begin best al wel wat kriebels te krijgen haha...
Weten jullie vanaf hoe laat je effectief binnen kunt?
En ik las hier ergens dat er mensen met trolleys gingen: is dat aan te raden? Of kan je je spullen ergens weg zetten als dat nodig is?
Veel shopplezier alvast!
Psydoxy schreef:Het is een uurtje rijden en denk dat ik 'm meteen op P10 zet. Weet niet waar de bus je afdropt. Bij de west of oost ingang. Weet iemand dat?
Amber_ schreef:Eva, je kan een kluisje 'huren'... voor 1 euro !
Daar hadden wij onze jassen in gedaanGoedkoper dan alle jassen op te laten hangen
foxy80 schreef:Ik heb geen 1 scapa dekje gezien op 2 dagen. Hoe is het toch mogelijk
Noooo zonde !
Ik heb een donkerblauwe gekocht, 30 euro !
Psydoxy schreef:Vorig jaar was ik rond een uur of 11 heb gewoon bij de kassa kunnen doorlopen omdat iedereen al kaarten had. Dus deze keer ga ik voor de korting.
Bij nader inzien zal ik ook een 'sign' op de achterruit van m'n auto hangen............... mocht je me spotten dan volg je maar.![]()
Psydoxy@
(boktlogo)
Staat erop.![]()
Wij vertrekken om 08:30 uur. Vriendin komt uit Zuid- Limburg dus veel eerder zal 't niet worden. Het is een uurtje rijden en denk dat ik 'm meteen op P10 zet. Weet niet waar de bus je afdropt. Bij de west of oost ingang. Weet iemand dat?
Psydoxy schreef:Vorig jaar was ik rond een uur of 11 heb gewoon bij de kassa kunnen doorlopen omdat iedereen al kaarten had. Dus deze keer ga ik voor de korting.
Bij nader inzien zal ik ook een 'sign' op de achterruit van m'n auto hangen............... mocht je me spotten dan volg je maar.![]()
Psydoxy@
(boktlogo)
Staat erop.![]()
Wij vertrekken om 08:30 uur. Vriendin komt uit Zuid- Limburg dus veel eerder zal 't niet worden. Het is een uurtje rijden en denk dat ik 'm meteen op P10 zet. Weet niet waar de bus je afdropt. Bij de west of oost ingang. Weet iemand dat?
Zinn schreef:ik snap die ellende met parkeren niet, wij konden zo P 10 oprijden, parkeren, een bus op en 10 minuten later waren we de hal binnen. We waren binnen rond 10 uur. Wegrijden ging ook vanzelf, zoals elke keer al geweest is.