Jorienn schreef:Bij mij is het boktlogo ook al zilver! Zou die morgen goud worden? Oeh bij hockey 1-1!!Ja als een soort opbouwing
furious schreef:Jorienn schreef:Bij mij is het boktlogo ook al zilver! Zou die morgen goud worden? Oeh bij hockey 1-1!!Ja als een soort opbouwing alsof we net nog niet genoeg spanning hadden
Haha dat zou wel heel leuk zijn!Mijn moeder vertelde me vanmorgen dat Martina ook nog (smeert drie anderen) meedoet aan de estafette weet iemand dat toevallig?
Jorienn schreef:Haha dat zou wel heel leuk zijn!Mijn moeder vertelde me vanmorgen dat Martina ook nog (smeert drie anderen) meedoet aan de estafette weet iemand dat toevallig? kan mij niet voorstellen. Maar weet het niet.
woensdag 8 augustus 2012 11:00 - 15:00 Nederlander KijktipSeries 100m, kogelstoten en verspringen tienkamp (m) met Eelco Sintnicolaas en Ingmar Vos, 5000m (m), 800m (v), kogelslingeren (v), poolstokhoogspringen (m)woensdag 8 augustus 2012 19:00 - 23:10 Nederlander Kijktip Medaille event400m tienkamp (m) met Eelco Sintnicolaas en Ingmar Vos, halve finales speerwerpen (m), 110m horden (m) met Gregory Sedoc, 1500m (v), 200m (m) met Churandy Martina & finales 400m horden (v), 200m (m), 110m horden (m)
Jorienn schreef:Haha dat zou wel heel leuk zijn!Mijn moeder vertelde me vanmorgen dat Martina ook nog (smeert drie anderen) meedoet aan de estafette weet iemand dat toevallig? dat klopt, dat is dus vrijdag. Weet zo ff de andere niet.
oliebol, mijn hart heeft het begeven tijdens de barage, en heb plaatsvervangende hoofdpijn voor die Nieuw Zeelandse die net die stick tegen der harses kreeg..En dan sport ik op dit moment zelf niet eens
Dat was inderdaad een bete klap... Pff ik had verwacht dat we met de hockeysters toch zeker wel de finale zouden halen..
Ik had het er trouwens met mijn vriend over dat het bij hockey wel erg goed geregeld is dat ze de video opnames gaan bekijken als er twijfel is, mogen ze bij voetbal ook wel doen..