Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
taverno schreef:Tot nu toe vallen er een heleboel sporters waar je iets van verwacht tegen.
Maar wel leuk is dat we nu eens een medaille voor een sport als waterpolo hebben toch!
Flew schreef:Ik vond Bos ook tegenvallen. Misschien wou hij er ook wel gewoon niet meer voor rijden hoor.
Thats_Me schreef:Balen voor Kanis, alhoewel winnen kon ze er toch niet van dus netjes gedaan!
Vond Bos trouwens wel weer tegen vallen. Dan zit je wel in een groepje dat weinig meer kan winnen (alleen OSdiploma) maar je roept wel elke keer dat je beter bent en bla bla. Laat dan tenminste zien dat je boven de 3 overige bent waar je mee rijdt
_Patriciaa schreef:Zo ik ben er ook weer
t_m, hoe was het in de efteling gister?
idd, hij praat wel alsof hij zo goed is.. maar we hebben er nog maar weinig van gezien..
Vind het trouwens toppie van de waterpoloo dames, en de hockey mannen
en van de synchroonzwemmers
Thats_Me schreef:_Patriciaa schreef:Zo ik ben er ook weer
t_m, hoe was het in de efteling gister?
idd, hij praat wel alsof hij zo goed is.. maar we hebben er nog maar weinig van gezien..
Vind het trouwens toppie van de waterpoloo dames, en de hockey mannen
en van de synchroonzwemmers
Haaii!! Ja was echt super! lekker gezellig en niet druk kon niet beter.
Ja precies. Opzich natuurlijk niets mis mee dat hij "maar" 7de is geworden vandaag. Dat vind ik echt super knap! Maar hij bleef maar hameren dat hij wel beter kon laat dat dan ook even zien. Of wees gewoon een vent en vertel gewoon wat er echt aan de hand is ipv er omheen te draaien en maar te roepen dat het beter had gekunt
Flew schreef:Ik ga nu ook ff Epke kijken ipv kür. De kürmuziek van Don Schufro (ruiters naam kwijt) vond ik wel bijzonder.
furious schreef:Ben beniewd hoe hij het gaat doen.