Leuk Yvonne! Stephanie en Megan gaan ook weer naar 8. Linde kon helaas niet. en verder van onze kamer geloof ik ook niemand. En heb onze Myrthe ook nog nergens gespot.
Sita_
Geplaatst: 10-01-13 23:08
EmptyWords schreef:
niet goed! ik ben aan de lijn, als ik naar de IW ga hoop ik 20 kilo kwijt te zijn....
Hier nog een.. We can do it! Ik ben er dan al 40 kwijt, nu die laatste 20 nog...
Andere manier van leven ingeslagen. Andere manier van eten, gezonder, minder maar ook gewoon alles anders.. Maar heb een dipje gehad hoor, want heb nu geen begeleiding meer, ben er weer een paar aangekomen maar ben nu weer vol goede moed van start gegaan.. En zie nu alweer resultaat..
top! ik moet d eknop nog wel goed omzetten, chocola en chips en ijs is zooooo lekker
tennan
Geplaatst: 10-01-13 23:13
Wat knap!
Sita_
Geplaatst: 10-01-13 23:14
EmptyWords schreef:
top! ik moet d eknop nog wel goed omzetten, chocola en chips en ijs is zooooo lekker
I know.. Maar als je eenmaal gewend bent merk je wel dat je zin er in anders word.. Dan geniet je nog van 1 handje chips en moet niet meer die hele zak leeg.. Zet hem op meid! Je kan het!
is ook zo. morgen weer werken, dan is t makkelijker
Sita_
Geplaatst: 10-01-13 23:16
Hihi.. Ik werkte in een restaurant, dan is het helemaal lastig.. Zeker in de keuken. Maar nu werk ik thuis, ben eigen baas, dus ben ik veel minder met eten bezig.. Haal trouwens ook bijna niks lekkers in huis, want anders weet ik t wel..
naar de supermarkt als ik net gegete heb, anders plunder ik de verkeerde vakken
Lau
Geplaatst: 10-01-13 23:18
Ik ben ook de knop aan het om zetten, Ik doe nu elke avond buikspieroefeningen, vanaf morgen ga ik weer hardlopen en na de vorst doe voorspeld is weer wielrennen.
palousa_boy
Geplaatst: 10-01-13 23:18
EmptyWords schreef:
naar de supermarkt als ik net gegete heb, anders plunder ik de verkeerde vakken
Haha dat doe ik toch wel, of ik nou gegeten heb of niet