Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
moonfish13 schreef:Vieze troep in de naden komt omdat je ze niet heet genoeg wast.
Met 30 graden worden die van mij ook niet schoon, komen ze er ranziger uit als dat ze er in gingen.
40 graden gaat het wel goed, heb je ook die smurrie niet in de naden.
Paardenspul is niet makkelijk voor een wasmachine blijkbaar.
Maar dat heb ik met alle dekjes, niet alleen anky.
Nies_ schreef:moonfish13 schreef:Vieze troep in de naden komt omdat je ze niet heet genoeg wast.
Met 30 graden worden die van mij ook niet schoon, komen ze er ranziger uit als dat ze er in gingen.
40 graden gaat het wel goed, heb je ook die smurrie niet in de naden.
Paardenspul is niet makkelijk voor een wasmachine blijkbaar.
Maar dat heb ik met alle dekjes, niet alleen anky.
Nou, als ik met vloebaar was is dat niet hoor. Als ik nog eens smurrie in die naden heb zitten zal ik ze eens heter wassen
moonfish13 schreef:Die van mij gaan ook altijd met vloeibaar hoor. Worden ze nog niet schoon van.
Wellicht hebben jullie een oude vertrouwde niet zuinige machine?
Gewone kleding word al niet schoon in dat ding, laat staan paardenspullen.
Nies_ schreef:moonfish13 schreef:Die van mij gaan ook altijd met vloeibaar hoor. Worden ze nog niet schoon van.
Wellicht hebben jullie een oude vertrouwde niet zuinige machine?
Gewone kleding word al niet schoon in dat ding, laat staan paardenspullen.
Nee hoor, gewoon een nieuwere wasmachine.
Maargoed, we zitten nu wel te praten over de was he, zet de garaniums maar vast voor het raam.
ashley1 schreef:Ik las een (flink?) aantal pagina's terug dat iemand op een stal de hele folder van Hyporama had gelezen...die zou niet per ongeluk ingescand kunnen worden? Uiteraard heb ik de 2 folders op pagina 98 en 103 (dacht ik) al gelezen, maar dat is geloof ik ook niet de hele of wel? Die ene folder met 4 pagina's is trouwens ook heeuul slecht te lezen, dus misschien dat een handig persoon die wat groter in kan scannen? R-dam is namelijk tegen 1,5uur rijden voor mij (enkele reis) dus wil het wel goed voorbereiden