Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight
Elise95 schreef:Ik neem gewoon een zak musli en een zak bix mee. Mijne krijgt namelijk 2x per dag 1,5 bix + 3/4 musli.
Wordt wel zelf scheppen. Of even de stalhulpen lief aankijken
Niien_S schreef:Kun je ook een andere les kiezen als je niet meegaat met de buitenrit?
DaisyDarling schreef:Niien_S schreef:Kun je ook een andere les kiezen als je niet meegaat met de buitenrit?
Ik heb toen gewoon zelf gereden. In een van de binnenbakken en daarna rondom over de crossbaan uitgestapt.
Van te voren ff gevraagd aan een begeleidster; was toen geen probleem.
Als je wilt kun je ook met iemand ruilen; die bijv. liever nog eens buiten rijd dan een spring/crossles.
DaisyDarling schreef:Niien_S schreef:Kun je ook een andere les kiezen als je niet meegaat met de buitenrit?
Ik heb toen gewoon zelf gereden. In een van de binnenbakken en daarna rondom over de crossbaan uitgestapt.
Als je wilt kun je ook met iemand ruilen; die bijv. liever nog eens buiten rijd dan een spring/crossles.