DTL schreef:Ik heb net even de proef op de som genomen gezien het stemmen verhaal (veel stemmen ineens etc.)
Ik ben er volgens mij achter gekomen.
Ik heb vanaf mijn computer thuis natuurlijk ook op mijn eigen topper gestemd, nu las ik zo hier het hele verhaal en dacht ik zou het... nee toch, maar niets blijkt minder waar!
Ik kon vanaf mijn werk gewoon weer stemmen (wees gerust ik heb de stem niet bevestigd, ik had er al 133, dat vindt ik namelijk niet eerlijk) met het email adres dat ik al had gebruikt om op mijn paardje te stemmen!!!!
Dit moet toch niet kunnen???? Ik kreeg geen melding, ja die van: je ontvang een bevestigings mail. Die heb ik ook ontvangen, maar natuurlijk niet bevestigd. Ik vindt het erg raar in ieder geval!!! misschien dat op deze manier "vals" gestemd wordt??
Oh ik zal zo eens bij mijn schoonmoeder kijken of ik dat ook kan.. zou idd niet mogen kunnen !
ziezo55 schreef:dat is inderdaad heel raar!!
ik denk dat er dan een foutje zit in systeem! ik vind al zo raar dat smmige mensen er in een kwartier 8 stemmen bij hebben... als je nog maar 10 stemmen heb is dat wel te halen dan ga je natuurlijk iedereen vragen maar als je al in de 200 stemmen hebt ist gewoon stuk moeilijker om zoveel stemmen te halen in een kwartier tijd..
heelr aar dit....
uhm dat kan wel,heb er in 3 dagen ook 50 stemmen ofzo bijgehad .. mijn schoonmoeder had het tegen het vriendinnetje van haar neefje gezegt en zij heef het weer tegen al haar vriendinnen gezegt op hyves en school en heb er toch ook opeens heel veel stemmen bij! soms ook weleens 15 in een half uurtje