Dit was vanaf 11uur...
Wij rijden om 10.15uur voorbij Equitana, helaas alles vol. Dus giga file naar P10

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Shirly_Bob schreef:Ja klopt is alleen voor leden en geldt alleen voor de vrijdag
Maar als je gewoon het pasje van iemand anders leent, ben je toch gewoon lid..of kijken ze dat echt na?
Foxy80 inderdaad supertips!
miss_lizje schreef:Ik ben wel lid van de KNHS en je had voor het kopen van die kaartjes via internet geen pas nodig. Ik heb voor al mijn reisgenoten die kaartjes gekocht en ik neem mijn pas mee als bewijs dat ik lid ben. Maar vorige keer met die Dutchday actie hebben ze ook niet gevraagd of ik wel echt nederlands was.
Paisy schreef:Ook wij zijn terug van een dagje equitana.
Vanmorgen drama met parkeren, ik wou parkeren op P9, gooien ze precies voor mijn auto
de parking dicht. P9 was vol, toen maar doorgereden naar P10.
Hier konden we de auto nog goed kwijt, eerst in de rij om een parkeerkaart te kopen en later weer
in de rij voor toegangskaarten.
Toen we alle kaarten hadden in de rij voor de bus, dit ging ondanks de drukte wel redelijk snel.
We werden er bij ingang West eruit gelaten en konden zo door naar de ingang lopen en toen waren we binnen.
We zijn er ongeveer 6,5 uur geweest en 6 hallen bezocht.
Ik vond de koopjes heel erg tegenvallen en was goed zoeken naar de koopjes.
De schade van vandaag:
* dikke winterjas van HarrysHorse
* 3 halsters van Qhp
* cognackleurige springschoenen van BR
* fleecevest van HV-polo
* donkerbruin hoofdstel met swarofski kristal
Opzich wel goed kunnen slagen, maar viel me wel een beetje tegen.
Toen we weer weggingen stond de bus naar de parking al klaar en ging meteen rijden toen wij waren ingestapt.
Al met al wel een leuke dag, maar of ik over 2 jaar weer ga, moet ik nog 2 jaar over nadenken