Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
als je het leuk vind
we hebben elkaar al een keer eerder ontmoet op een wedstrijd.tita schreef:Filmpje beken ik zou graag van de volgende onderdelen cijfers willen weten
Wijken 1e keer
Middendraf 2x
Middengalop 1x
Middenstap
Halthouden
Afgroeten
Juist daar zie ik wat foutjes, maar verder vind ik de aanleuning niet verkeerd, enig wat jammer was dat filmpje hier haperte op een belangrijke moment waardoor ik iets weer net niet kon zien.
Verder vind ik het een gave bok om te zien
Wel vind ik het geen 204 pt waard..sorry [naam] ik weet zeker dat jij een gedurfde tegenstander voor mij bent. Maar ik heb ook gemerkt dat provincie Brabant stukken toleranter is dan Utrecht
Overigens ga je erg lekker en goed
zijn wel "lage" punten van jou. Dus al met al wel goed gezien zeg ik zelf 
bij dezelfde jury 
want het is gewoon netjes alleen je foutjes zijn te soft beoordeeld volgens mijn eigen ervaringen.
voortaan eerst proef laten zien en dan pas kijken wat men zegt daarna pas je punten zeggen.wallance schreef:Een proef beoordelen van de zijkant is al heel anders als vanaf de voorkant. Je kan nooit beoordelen wat de jury gezien heeft. Het is al een groot verschil met twee juryleden als de ene op de C zit en de ander op de hoekletter.