nynke55 schreef:Verhip, tv valt uit, dikke stortbui! Hoe heeft de Nederlander het gedaan?1 punt, vanwege tijd overschrijding.
Barbabientje schreef:Ssst ik werd pas half 2 wakker Goedemorgen dan maar! edit: oh ja, je had nachtdienst natuurlijk!
Barbabientje schreef:Nee Niet eens Ik ging eens vroeg slapen, dus lag om 10 uur in coma.. en werd om half 2 wakker dan had je het nodig dus!
Barbabientje schreef:Nee Niet eens Ik ging eens vroeg slapen, dus lag om 10 uur in coma.. en werd om half 2 wakker Slaapkop
Is al geweest gisteren. Meisje dat nu is wil haar medaille niet om doen bij uitreiking omdat ze geen eerste plaats had! Oneerbiedig als de pest.
Raismann onterecht 4e... ik had wel brons verwacht MEER DAN VERDIEND VOOR RAISMANN, DE BRONZE MEDAILLE!
Desty schreef:Is al geweest gisteren. Meisje dat nu is wil haar medaille niet om doen bij uitreiking omdat ze geen eerste plaats had! Oneerbiedig als de pest.arrogant..
patatkraam schreef:Desty schreef:Is al geweest gisteren. Meisje dat nu is wil haar medaille niet om doen bij uitreiking omdat ze geen eerste plaats had! Oneerbiedig als de pest.arrogant..Pfff serieus? Wat een b*tch
Astaloca schreef: Raismann onterecht 4e... ik had wel brons verwacht MEER DAN VERDIEND VOOR RAISMANN! Ze heeft ook uiteindelijk brons gekregen
Barbabientje schreef:Astaloca schreef: Raismann onterecht 4e... ik had wel brons verwacht MEER DAN VERDIEND VOOR RAISMANN! Ze heeft ook uiteindelijk brons gekregen Had het al aangepast!
Barbabientje schreef:Ooh ik dacht dat jij de 4e plaats verdiend vond Haha sorry verkeerd begrepen Aangepast
Ik kom ook graag met jullie meepraten als het mag Kijk nu weer turnen, vind dat altijd erg mooi om te zien alleen dat dansen tussendoor erg jammer..