Hier staat het hele HNTP even op een laag pitje...onze merrie is binnenkort uitgerekend en sinds zondag hebben we onze veulencam online. Ik ben dus alleen maar bezig die merrie te volgen, haha! Gewoon te veel leuke dingen tegelijk!
punjab
Geplaatst: 07-04-09 10:17
Sandeman schreef:
Ja leuk, ben benieuwd.
Hier nog 1 van Imola
Dit vind ik wel een hele mooie foto van Imola, vooral die blauwe lucht. Ken helemaal jullie gevoel. Ben iemand die moeilijk uit bed kan komen, maar toen Punjab nog in de race was, was ik elke dag vroeg wakker. Zodra ik beneden was gelijk computer aan. Ben ook nu blij effen rust tot 12 mei, Daarna begin het weer.
Sandeman
Geplaatst: 07-04-09 10:17
Probeerde op King te stemmen, maar had al gestemd. Wij gaan nu ook niet zo snel vooruit. Hopen dat er vandaag veel mensen op dit topic komen. Mooie foto trouwens. En wat schattig een veulentje onderweg. Succes!!
Dank je, Die foto heb ik gemaakt op Texel. Weekje vakantie.
cocochanel
Geplaatst: 07-04-09 10:21
Goeienmorgen allemaal,
Moest afgelopen weekend werken en kom nu pas op Bokt weer,moest eerst meer als 10 pagina's terug lezen.. pfeww.. Zijn ook weer een paar paardjes bijgekomen,als ik wat later tijd heb ga ik alles nog eens goed nakijken wie ik nog niet gehad had.. zijn er volgens mij ook nog wel wat Chanel staat nu wel 4de !!!! Gisteren is die Violet die derde stond ook ineens helemaal gezakt,bijna 500 stemmen zijn er bij haar afgegaan
@ Bari, ff late reactie hoor! volgens mij kunnen ze alleen goed nakijken wie heel vaak heeft gestemt met een NET aangemaakt email adressen , want in sommige huishoudens wonen ook meer mensen dus kunnen er best meerdere mensen (met oudere email adressen ) volgens mij op 1 computer stemmen .. anders zou dat ook niet eerlijk zijn toch ? dan kunnen sommige mensen helemaal niet stemmen ? Of heb ik je nu helemaal verkeerd begrepen ? (ben nog een beetje slaperig en heb alles net snel gelezen )
is der trouwens ook nog een upgedate lijst met bokkers die nog stemmen moeten hebben? Ik ga nu ff lekker wakker worden kom straks weer terug
punjab
Geplaatst: 07-04-09 10:22
King en Zephyr had ik al op gestemd. Maar een veulentje is ook heel spannend.
Misschien een tip voor die nog stemmen nodig heeft, hebben jullie het ook op hyve site gezet. Zo heb ik ook een paar stemmen gehad.
punjab
Geplaatst: 07-04-09 10:26
Zo das wel veel 500 stemmen ineens minder. Chanel das wel mooi plek 4.