minkie schreef:hoe laat moet isabella eigenlijk rijden???
Nu is het niet leuk meer. Een keer gaat nog wel maar daarna wordt het flauw

Het NL jurylid heeft Isabell ook mindere punten gegeven

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Citaat:Jongens, wat doen jullie nou moeilijk? Wees eens even een keer eerlijk.Duitsland en Isabell waren gewoon beter. Duidelijk beter!
IZEP schreef:En die Frits met zijn commentaar alsof ie voor Duitsland was moet me dit ook niet meer flikken. Wat een idioot zeg.
Wuis schreef:anneM_Ajax schreef:Heb nietterug gelezen, teveel pagina's. Maar diegene voor Isabella, die man. Toen hij de gestrekte galop inzette, ging dat blauwe mannetje in dat theehuis bij H ineens heel maf zwaaien met zn armen. Ik zou hem persoonlijk wat aangedaan hebben als ik voor dat land was:)
Anky heb ik net gemist, maar net Isabella vond het een mooie proef. Lekker eigenwijs die trap van Satchmo in de 1ste piaffe
Hahahhaha heb je me toch kunnen ontdekken daar?![]()
Luigi schreef:Nou ik vind het echt belachelijk bijna 2% procent verschil tussen Anky en Isabell terwijl Isabell gewoon een grote fout had, vind ik dit echt niet kunnen. Echt belachelijk.
horseyfries schreef:Waarom heeft Isabell beter gereden? Anky reed een foutloze proef zonder verzet, Isabell niet!
minkie schreef:horseyfries schreef:Waarom heeft Isabell beter gereden? Anky reed een foutloze proef zonder verzet, Isabell niet!
Nou kom op zeg. de proef van Isabell zag er gewoon veel beter uit. en ja dat beentje bij de piaffe is gerust wel afgestraft.
minkie schreef:horseyfries schreef:Waarom heeft Isabell beter gereden? Anky reed een foutloze proef zonder verzet, Isabell niet!
Nou kom op zeg. de proef van Isabell zag er gewoon veel beter uit. en ja dat beentje bij de piaffe is gerust wel afgestraft.
assiejlover schreef:Weet jij meer dan wij?Isabell reed wel netjes maar de verschillen tussen Anky en haar zijn wel erg groot.. Helaas, we doen het met goud! En we gaan gewoon weer voor een gouden indivuduele medaille
Somebody_ schreef:cyrano schreef:
Oh ja ANKY 74,750% en Isa 76,417%
Sorry, het spijt me, 1.5% Wat een verschil
Manon88 schreef:Zilver is ook mooi. Ik heb net op de Duitser gekeken naar Isabell maar werd echt gestoord van dat nationalistische commentaar.