[Pennymode[on]] Ik riep hem vandaag en hij kwam gelijk aanlopen van achter de track, en toen hij zo'n 10 meter bij me vandaan was begon hij met 'praten' wat steeds harder werd naarmate hij dichterbij kwam. Toen ik hem een dikke knuffel gaf om zijn hals bleef hij gezellig praten maar hij gaf ook zachte hinnikjes. Oh mijn god jongens dit paard... Hij is zo vreselijk bijzonder. Ik kan het gewoon niet eens omschrijven.. [Pennymode[off]]
Ik denk dat er heel veel jaloers zijn op de prachtige band die jullie hebben… Had je dat ooit durven hopen toen je hem de eerste keer op de foto zag?
Captain
Geplaatst door de TopicStarter: 27-08-24 09:11
Dat zou ik heel erg vinden, ik gun dit iedereen! Latino is gewoon echt heel bijzonder, ik heb nog nooit een paard gezien wat zo expressief is.
Ik had echt 0 verwachtingen toen ik hem kocht. Eerst maar eens kijken hoe het zou zijn om een eigen paard te hebben. Ik was zo blue. Een wonder dat het zo goed is gekomen eigenlijk.
Captain
Geplaatst door de TopicStarter: 01-09-24 20:49
Alleen maar saai-in-herhaling-vallend nieuws te melden. Het gaat gewoon allemaal GOED.
We zijn lekker bezig met onze challenge, inmiddels zitten we op 502 km voor dit jaar, en we zitten in zo'n fijne flow dat we wellicht die 1000 nog wel gaan halen.
Nieuwe routes aan het verkennen
En we wandelen ook veel, ik vind het zo gezellig vanaf de grond.
En hij ziet er TOP uit!
Vandaag ook voor het eerst in 5 maanden weer vrijgesprongen en hij was zo vreselijk blij!
Heerlijke plaatjes weer. Fijn toch dat het gewoon GOED gaat.
Captain
Geplaatst door de TopicStarter: 13-09-24 16:35
Vandaag is een vriendin mee geweest op Latino en ik op de fiets. Het was heerlijk! En die kleine clown houdt me zo goed in de gaten, als ik iets te snel ga versneld hij ook, blijf ik achter om het hek voor ze open te doen dan loopt hij ook pas verder als ik ook weer bij ben. Hij is zo geweldig en leuk en fantastisch en en en..
Ook gelijk schriktraining gedaan vandaag.
Hij heeft ook een nieuw hoofdstel.
En allemaal de nieuwe "Level Up" bestellen want we staan op de voorkant en een klein verhaaltje op pagina 5!