X_Michelle_X schreef:Lioony schreef:Vast wel, zat bij Sabrina op de kamer vorig jaar Jep...we hadden de leukste kamer en de drukste En de illegaalste Btw, ik kom al voor t 4de jaar dit jaar... Haha laat ik daar nou niet binnen geweest zijn (toch?)
Rianneuhh schreef:Inderdaad...Dan kan Jeffrey nog zo'n mooie tent hebben.... Nou idd.. Als ik kon kiezen tussen de tent en t hotel dan wist ik t wel!
Rianneuhh schreef:Inderdaad...Dan kan Jeffrey nog zo'n mooie tent hebben.... Tss nou uhmmm het hoeft niet hoor
We gaan gewoon de hele week in dat hotel joh! Of heb je soms een tent met een sauna en een bubbelbad?
Hahahahahhahaha. Dat kan hij vást wel regelen voor ons!Geen idee of je in onze kamer bent geweest, zou goed kunnen...
Rianneuhh schreef:Deal! Of gewoon met zijn allen onder het solarium WhahahahhahahahagaEn in de waterbak van de cross, de bubbels moet je er maar bij denken xD
X_Michelle_X schreef:Hahahahahhahaha. Dat kan hij vást wel regelen voor ons!Geen idee of je in onze kamer bent geweest, zou goed kunnen...Ja jef, regel dat eens even
X_Michelle_X schreef:Rianneuhh schreef:Wou je dat wel gaan doen dan Michelle? Da's dan wel flink balen!Dat wilde ik ja..Ach, nu gaan we in een lekker hotelletje met sauna, zwembad, etc. ook niets mis mee.En hier wordt het dan gewoon maar rond half 6 - 6 uur vertrekken maandagochtend..
Whahahah.Weetje wat ook kan... Een bak maken met strobalen en dan daar een landbouw zeil in doen, vullen met water en voila.. zwembad!
X_Michelle_X schreef:Whahahah.Weetje wat ook kan... Een bak maken met strobalen en dan daar een landbouw zeil in doen, vullen met water en voila.. zwembad!Strobalen zijn ook behoorlijk waterdicht ja
X_Michelle_X schreef:Whahahah.Weetje wat ook kan... Een bak maken met strobalen en dan daar een landbouw zeil in doen, vullen met water en voila.. zwembad!Waterbak heeft de voorkeur hoef ik alleen maar te zorgen dat er water in zit