Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Citaat:De duitser gaf Anky: 73.54 en Isabell 77.08
cyrano schreef:Somebody_ schreef:Het verschil tussen haar en Anky is 1%. En dat vind ik wel kloppen!
Oh ja ANKY 74,750% en Isa 76,417%
horseyfries schreef:Ik ben het niet met je eens dat Frits een vos van een bruine kan onderscheiden. Volgens mij kan hij dat namelijk niet, net zoals hij het verschil niet weet tussen draf en galop en passage en piaffe een "gang" noemt.
Ik begrijp ook niet wat die vent daar zit te doen, als er iemand verkeerd rijdt zegt hij op hetzelfde moment dat ze een goede proef rijdt, als er iemand een fout in de wissels maakt dan noemt hij het een "mooie serie" en ga zo maar door. Het is werkelijk te erg voor woorden. Ik biedt mezelf bij deze aan als vrijwilliger voor de NOS, ze hoeven me niet te betalen en ik weet zeker dat ik het beter doe (want dat is echt niet zo moeilijk.....)
Wuis schreef:Somebody_ schreef:Jongens, wat doen jullie nou moeilijk? Wees eens even een keer eerlijk.Duitsland en Isabell waren gewoon beter. Duidelijk beter!
Ja die ***** hebben altijd geluk
corina_90 schreef:De duitste jury geeft Isabel 4% meer dan Anky..
anneM_Ajax schreef:Heb nietterug gelezen, teveel pagina's. Maar diegene voor Isabella, die man. Toen hij de gestrekte galop inzette, ging dat blauwe mannetje in dat theehuis bij H ineens heel maf zwaaien met zn armen. Ik zou hem persoonlijk wat aangedaan hebben als ik voor dat land was:)
Anky heb ik net gemist, maar net Isabella vond het een mooie proef. Lekker eigenwijs die trap van Satchmo in de 1ste piaffe
Uums schreef:missmichelle schreef:Frits heet gewoon stiekem Fritzel, wedden?
Zeker, Fritzl Werth
KirstenG schreef:wie is frits?
minkie schreef:hoe laat moet isabella eigenlijk rijden???