vonneke schreef:Wat zie ik een enorm mooie dekjes voorbij komen. Vlgd keer toch maar gaan.
Het is nog t/m zondag he?

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
LiiNd_Y schreef:LiiNd_Y schreef:Haha geniaal die laarzen!
Weet iemand welke stand boven bij de trap was met heel veel zadeldekken? Daar hadden ze Anky, lamicel enzovoort.
In hal 9.1? Vorige keer was dat Hyporama, en op het overzicht te zien staan die daar nu weer.
Ik dacht dat het 6.1 was...
Edit: misschien wel Hyporama, er werkte daar in ieder geval wel een nederlandse vrouw
_Lorette_ schreef:Ik had nog nooit zoveel bitten bij elkaar gezien als bij die ene stand boven.![]()
Overigens snapte ik pas aan het eind van de dag een beetje hoe het hele beursterrein in elkaar zat. De eerste uren was ik helemaal in de war.
Alja schreef:Ook iemand die de plattegrond hier kan plaatsen?
lycil8 schreef:Kan je eigenlijk overal gewoon pinnen of moet ik me portemonnee volstoppen met geld? Ik ga zondag, heb er zin in!! Hoe zijn de parkeergarages eigenlijk? Want ik ben niet zo'n held in het parkeren van een grote auto
gossa4ever schreef:Ik heb opzich best leuke dingen gescoord en ben helemaal blij, behalve dan dat ik een leren halster had gekocht (en dus betaald)en had laten graveren en dat later op kon halen en ik de stand toch niet meer kon vinden! Ik heb echt overal gezocht echt een uur lang maar toen moest ik helaas echt weg, en miste als klapper op de vuurpijl ook nog mijn trein en moest dus 1,5 uur wachten op de volgende trein
laboum schreef:Bit van HH, mooi.
Voor hoeveel heb je die gekocht? Zoiets zoek ik namelijk, ziet er fijn uit
gossa4ever schreef:Hier weer op de terugweg!
Ti's alleen de vraag of we de trein nog halen,
Want we hebben een hele zoektocht achter de rug!
Ik heb op een klein standje voor €60 euro een leren halster gekocht en laten graveren en nu kan ik nergens meer die stand vinden, baal er vreselijk van, is er nog iemand hier in het topic die naar equitana gaat en alsjeblieft als die het tegen komt mee wilt nemen?