de rest ken ik niet Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
de rest ken ik niet

felinetibor schreef:Ja zullen ze vast wel hebben.. Komt vast helemaal goed. Ik heb er in elk geval zin in.
Maar weer even een stel vast en zeker blonde vragen van mij kant.
Ik ging van de week eens dat inschrijfformulier uit 2009 invullen. Maar een combinatienummer hebben Ginger en ik (nog) niet volgens mij, aangezien we nog niet starten of nog geen startpas hebben aangevraagd, dus dat gewoon leeglaten dan?
En lid van een vereniging zijn we ook nog niet. Dus ook leeg laten? En wat is Te:..? Staat naast "lid van vereniging"

BowieBonanza schreef:Is het mogelijk om er heen te gaan met een paard dat ooit een peesblessure heeft gehad? Wordt daar rekening meegehouden als je daarom vraagt en liggen er in de bakken goede bodems? (Hij mag niet meer in klapzan/blubber lopen) haha ik neem aan dat daar wel goede bodems liggen.

Gezellig!! 
Super gezellige week, gezellige mensen, gezellige leiding...
Ja tog Vera, Caro, Saphira, Elise, Bonny & alle andere van week 10?
Dat was echt een super week!!
Zo kende ik Elise al (die bleef bij me slapen, en daarna ik bij haar en toen gingen we Western rijden met nog wat andere mensen en Dewi (ook uit het topic).. ) Echt een tijd om nooit te vergeten
zeker voor herhalingvatbaar!