Wat een lange dagen moet je maken! Ik ga niet in mijn rijkleding, maar misschien dat ik mijn boktshirt aan trek.
miranda_x
Geplaatst: 15-10-10 14:33
Ik ben der ook woensdag, maar weet nog niet of ik in rijkleding kom Ga namelijk me openbaar vervoer, en zo goed lopen me jodphurs niet, als ik dat stuk vanaf het station moet lopen is dat geen doen:P
Nee ik kom der om er lekker te shoppen! 1e keer voor mij, wilde met pasen ook, maar kon toen niet.
Mijn lijstje tot nu toe: - thermolaarzen - thermohandschoentjes - 2x anti-klit - poetshandschoen - Misschien nog een trui.
Me moeder heeft de folder even uitgeprint, even nog laten zien aan de eigenaresse van em verzorgpaardje, misschien dat ze nog meer nodig heeft dan alleen de antiklit.
Is de antiklit van global trouwens goed? Wij hebben normaal zo'n oranje fles, weet even het merk niet meer, maar had de vorige keer de verkeerde mee genomen. en de spuit doet het ineens niet meer.
@ miranda; de global en equishine vind ik altijd minder goed dan de equistar... ( smalle oranje flessen) equistar is gewoon het beste, cowboy magic werkt trouwens ook goed.
als jullie mensen zien met rijkleding en linker sok omlaag spreken jullie ze dan ook aan?
Ruth_
Geplaatst: 15-10-10 17:00
Hahaa, ik ga donderdag ook wel in mijn paardrijbroek met me linder sok omlaag, ben in het grijs roze dan. Ook wel handig gelijk voor het passen van die laarzen.
Ik doe de sok trouwens pas omlaag als ik de tent instap haha! Ik vind de extra aanbiedingen niet echt spetterend ofzo , even kijken hoe dat westernhoofdstelletje is. Wel grappig voor een shoot.
@Naomi_Haffie : veel meer mensen doen dat joh (bij de Divoza voel ik me zelfs raar al heb ik geen paardrijbroek aan), alleen maar handig als je iets wil passen of niet? @Merel_xx: Ik ga ze denk wel aanspreken als ik tijd heb ! Mijn vader zal wel denken van goedd.. Je kent die mensen niet eens......
@_Nann_ We hebben momenteel of de equishine of equistar, weet het niet precies. Hij is in ieder geval gewoon recht zal maar zeggen en oranje Die we nu hebben is meer glans spray is erg vet.
Ik doe ook wel mijn linkersok naar beneden (als ik pas binnen ben ) . Waarschijnlijk heb ik een grijze rijbroek met zwart-wit geruite sokken aan! en een paarse jas van Mountain Horse. Bruin haar en samen met een vrouwtje met wit haar
Nou ja, ik wil het ook wel doen, maar dan wil ik wel zeker weten dat er nog meer mensen op de zaterdag gaan, hahahaa. In mn paardrijkleding ga ik sowieso, ik ga mét mijn laarzen namelijk!
Inmiddels wel mijn bontjes ergens besteld, kon nu bestellen zonder verzendkosten. Dan ga ik niet het risico lopen dat ze het niet hebben. Heb alsnog wat andere dingen nodig ook trouwens.
Doe ook m'n rijkleren aan, sowieso handig met eventueel passen van die thermolaarzen. En ga daarna gelijk door naar stal dusja dan is het net zo makkelijk om vast m'n rijkleren aan te hebben.