Regio Kampioenschappen 2008 in De Wijk. 7-8-9 Augustus.

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

mistid

Re: Regio Kampioenschappen 2008 in De Wijk. 7-8-9 Augustus.

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-08 22:06

Gerrie schreef:
Citaat:
Ik vond het helemaal knullig dat ze tijdens de laatste prijsuitreikingen de vlaggen, hekken etc al aan het verwijderen waren.

Tja , dat was niet zo gelukkig gekozen ,maar ik begreep dat alles die avond al opgeruimd ging worden.
De hekken waren maandag al weer ergens anders nodig.
Op de dag des heren zal dat niet mogelijk zijn geweest, vandaar Haha!

Waarom kan dat niet?
Ik vond het idd ook jammer dat ze daar al mee bezig gingen, een aantal pony's werden er erg bang van (niet de mijne hoor Knipoog ) .

En wbt de huldiging, dat kan ook wel meteen met de prijsuitreiking. Hier krijg je alleen maar chagrijnige mensen van. Ik had er weinig moeite mee, ik was als laatste van de pony's klaar (door prijsuitreiking) hoefden alleen maar een paar B paarden met wat barrage's achteraan, en in de andere ring was het verenigingskampioenschap. 4 uur gewacht. Maar dan heb ik een vriendin die kampioen B springen cat. DE was, en die worden er om half 9 voor het parcourslopen verwacht. Dan ben je wel lekker een hele dag bezig, en aangezien wij (ik en zij) uit de kop van Drenthe komen, is het niet te doen om heen en weer te gaan .
Wij zijn alledrie de dagen heengeweest met de pony's, 405 km rijden in totaal Nagelbijten / Gniffelen
Niet dat ik er over klaag hoor Knipoog maar dat duurt toch wel lang ;j
En dan gaat de B nog nieteens door naar het NK.
Maar dat is mijn mening.

Voor mij kan dit kampioenschap niet stuk Haha!

CGJ12

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-08 09:24

Gerrie schreef:
Nee dat is zo, maar hoe gaan wij als ruiters dat nu eens klip een klaar krijgen bij al die Bobo's in hun invoren toren?
Aktie voeren?? Knipoog

CGJ bedankt voor de eer. Ik voel me al jaren een politiek vluchteling in eigen provincie. Ik heb het opgegeven.

Adviezen worden per definitie in de wind geslagen en elke aanmerking wordt als vijandig beschouwd.
Discussiëren heeft namelijk alleen zin als één der partijen van standpunt wil veranderen. Dat is in dit geval dus volledig zinloos.

Deze week maar weer intern evalueren. En dan tot de conclusie komen dat alles wederom perfect verlopen is. Foutloos en binnen de tijd.

CGJ12

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-08 09:28

melkbus schreef:
ik heb me gisteren een fantastische dag gehad (en dochter zat niet eens bij de prijzen) tot we moesten gaan wachten op het lintje. Yvon heeft om 10:14 gereden, ring was om 11 uur klaar.
Prijsuitreiking was om 16:00 uur! Heb een mevrouw van de KNHS aangesproken en zij gaf mij gelijk, maar kon verder niets doen. Prijsuitreiking zou voor de ZZ spring rubriek zijn, maar de ZZ ruiters wilden graag springen en gingen dus voor? Vervolgens komt een ZZ springruiter z'n prijs ophalen 10 minuten nadat hij gereden heeft.
Pony heeft dus in totaal 8!! uur op de trailer moeten staan en wij wonen nog relatief dichtbij. Ik denk erover om een brief te schrijven naar de KNHS maar denk dat het weinig uithaalt.

Natuurlijk gaan die voor. Wat dacht jij dan? Haha!

Die brief moet je trouwens vooral WEL schrijven. En dan het woord DIERENWELZIJN met hoofdletters schrijven. Ik durf te wedden dat het helpt.
Een open brief in de Paardenkrant doet ook wonderen trouwens.

mistid

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-08 11:40

De hoefslag werkt ook Ja

misssixty

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-08 21:26

Mistid gefeliciteerd!!!
Super Haha!

mistid

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-08 12:10

Dankje Haha!

TeeGee

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-08 13:00