Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
nielsd schreef:Hm, zit nu toch te twijfelen om mij in te schrijven voor de L2 senior trail. Bijschrijven is toc 10 euro bovenop het bedrag?
crazycactus schreef:Ik ga dan wel op eigen houtje naar marienheem, rijd ik om half 9 weg vanaf school, dan ben ik er om half 10. Dan hoef ik niet te stressen dat ik op tijd terug ben om Tristan weer op te halen 's middags.
Band komt goed Rina.
crazycactus schreef:Band komt goed Rina.
aan michel
En is goed zie ik je daarzo. MSQuincyTE schreef:crazycactus schreef:Ik ga dan wel op eigen houtje naar marienheem, rijd ik om half 9 weg vanaf school, dan ben ik er om half 10. Dan hoef ik niet te stressen dat ik op tijd terug ben om Tristan weer op te halen 's middags.
Band komt goed Rina.
Naar Marienheem via de snelste route is 1:30 uur, en via de korste route 1:44 uur
dicht te knijpen. Inschrijvingen die voor donderdag gepost zijn worden nog behandeld. Faxen mag natuurlijk ook en is sneller. shellybelly schreef:PeppySan schreef:Heb ik gedaan!
Zijn er wat aanmeldingen voor de versatile en western riding L1?
Voor jou een vraag voor mij een weetafwachten maar
MSQuincyTE schreef:crazycactus schreef:Ik ga dan wel op eigen houtje naar marienheem, rijd ik om half 9 weg vanaf school, dan ben ik er om half 10. Dan hoef ik niet te stressen dat ik op tijd terug ben om Tristan weer op te halen 's middags.
Band komt goed Rina.
Naar Marienheem via de snelste route is 1:30 uur, en via de korste route 1:44 uur
Stuk Coevorden/Hardenberg/Ommen is een 80 km weg. Anders niet erg
maar let daar op, er word daar gruwelijk veel gecontroleerd
PeppySan schreef:
Wie weet....
)
..kzal sioux binnenkort op dieet zetten..zal ze leuk vinden.. smax schreef:goed zo Niels...
tssss ik heb ook een hele week vrij genomen hoor, en ik start niet eens

Ik kom jullie SPB'tjes natuurlijk wel aanmoedigen!!!! Wranglerbutt schreef:Vanwege een draadwond aan Dainty's achterbeen, moet ik helaas onze deelname aan de halter SPB mares junior afzeggenIk kom jullie SPB'tjes natuurlijk wel aanmoedigen!!!!
Wat ontzettend jammer zeg! Dikke knuf aan Dainty!!