hoi heb net je topic beetje door zitten lezen, wat een pech kan een mens hebben zeg. Hoop voor je dat het nu met ander voer steeds beter met indy gaat!
mijn tenen wat minder. vandaag bij de huisarts geweest en er groeit weer wildvlees, dus t liedje begint weer van voor af aan...
indi wisselt heel erg per dag, en ik ben er nog steeds niet achter waar het afhanklijk van is. het is nl niet per see zo dat ze slechter is na een dagje wat zwaarder werk...
wat erg van je tenen!moet je nu weer geopereerd worden? Dit is toch wat!!ga maar vast ijzertabletten slikken,als het weer net z'on bloedbad word.... Wat indi betreft....mijn pablo heeft ook weleens mindere dagen,zolang het niet levensbedreigend is...ach...het is nu eenmaal zo.. Indi ziet er prachtig uit,ik vind het een mooi paard!
nou, voorlopig geen operatie voor mij nog hoor. eerst die ontsteking weg, en dat wildvlees wordt al minder door dat aanstippen. we zijn er nu natuurlijk (gelukkig!) vroeg bij...
indi gaat goed, maar ze heeft weer jeuk. laat die winter maar weer komen!
op dit moment lekker buiten gaan rijden (op de straat, ik woon niet zo ideaal), veel draven, en als ik een pad tegenkom een stukje galopperen, allemaal aan de losse teugel. ik ga wel weer beginnen lessen want roel begint behoorlijk scheef te lopen. ik moet hem dus dringend gaan rechtrichten, dus er zal nog wat oefenen in de bak bijkomen. op dit moment dus vooral ontspanning en uithouding.
Hmm minder, maar vaak schommelt het wel een beetje heb ik het idee. Ik duim nog steeds voor je mee dat alles goed komt. Kijk elke dag weer in dit topic om te kijken of er vooruitgang is..
nou, even een update: indi gaat super. spiertjes komen er weer aan, vet zit er alweer wat meer aan, en conditie begint ook te komen
even een paar fotootjes als bewijs:
tijdens t wassen
goed he? ik ben zo blij! over een maandje laat ik de da weer komen om bloed te trekken en gelijk een allergietestje te doen... ik ben benieuwd wat er uit komt!
Laatst bijgewerkt door ikenindi op 15-05-08 22:29, in het totaal 2 keer bewerkt
ja goed. fit en vrolijk, en conditie zijn we op aan t trainen ze zit goed in haar vacht en glimt ook redelijk. is een stuk dikker en ziet er gewoon stukken beter uit