Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
pastel schreef:Mijn bijrijdster(nienke) is genomineerd met haar eigen frie(zen)![]()
Ze moest om half 4 en om 5 uur heeft er iemand toevallig foto's van?
ik kon er helaas niet bij zijn.
o_mariska_o schreef:nee, hij keek uit naar z'n pauze na ons denk ik..
nobility schreef:Was echt super vandaag.Heb heerlijk gereden. En ben genomineerd
lalunamyo schreef:o_mariska_o schreef:nee, hij keek uit naar z'n pauze na ons denk ik..
je hoeft ook niet heel lang te kijkenbij binnekomst val je al gewoon op een combinatie of juist niet..
per persoon verschillend. tis niet als je niet genomineerd ben dat je niet kan rijden, heb super combinaties gezien die niet genomineerd zijn. Hij komt er nou eenmaal niet om les te geven, maar om mensen te zoeken, en er gingen nou eenmaal erg weinig door ,dit is aan iedereen gericht hoor, niet alleen aan jou haha
o_mariska_o schreef:ik vond laurens tegenvallen.. hij heeft amper gekeken naar onze groepen, hij was alleen druk met z'n chocolade reep.. hij heeft ook bijna niks gezegt.. ik snap echt wel dat hij niet tegen iedereen iets kan zeggen, maar hij kan wel kijken of hij een aanwijzing kan geven. als je niet kijkt kun je ook niet beoordelen.. nee, viel tegen.. thinka deed wel super haar best dus ben wel heel erg tevreden