Exloo, wie doen er mee?

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

sjimmie06

Re: Exloo, wie doen er mee?

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-08 20:32

Ik zag op de site van h2f dat morgen de foto's er op staan.

Daniellev

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-08 20:35

Nou hoop dat er leuke tussen zitten. En Tim en Dave ook tevreden? Leek me wel he? Weet jij nog meer genomineerden?

sjimmie06

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-08 20:44

Nee Dave en Tim hebben het erg leuk gehad, als het nog een keertje kwam dan wilde ze wel weer meedoen. Bucco is weer een ervaring rijker.
Hier een foto van Tim zelf gemaakt.
Afbeelding

Afbeelding

Daniellev

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-08 20:46

Leuke foto's! Wij hebben niks zelf gemaakt. We hopen op H2F!!

pastel

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-08 21:12

Mijn bijrijdster(nienke) is genomineerd met haar eigen frie(zen) Haha!
Ze moest om half 4 en om 5 uur heeft er iemand toevallig foto's van?
ik kon er helaas niet bij zijn.

JENNx

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-08 21:13

Op www.h2f.nl ofzoiets, komen alle foto's van vandaag te staan.
Wanneer precies weet ik niet, maar ze komen er wel op!

pastel

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-08 21:21

morgenavond staan ze erop, staat er op die site.
Laatst bijgewerkt door pastel op 23-03-08 21:36, in het totaal 1 keer bewerkt

JENNx

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-08 21:26

Oké, ik had inderdaad niet gekeken wanneer.
Maar morgenavond dus.. Knipoog

Leuk dat je bijrijdster is genomineerd! Gefeliciteerd!

Chichika

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-08 22:22

pastel schreef:
Mijn bijrijdster(nienke) is genomineerd met haar eigen frie(zen) Haha!
Ze moest om half 4 en om 5 uur heeft er iemand toevallig foto's van?
ik kon er helaas niet bij zijn.

ik heb heel veel fotos van Ninke gemakt Knipoog

nobility

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-08 22:53

Was echt super vandaag.Heb heerlijk gereden. En ben genomineerd Haha!

lalunamyo

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-08 23:13

o_mariska_o schreef:
nee, hij keek uit naar z'n pauze na ons denk ik..

je hoeft ook niet heel lang te kijken Knipoog bij binnekomst val je al gewoon op een combinatie of juist niet..
per persoon verschillend. tis niet als je niet genomineerd ben dat je niet kan rijden, heb super combinaties gezien die niet genomineerd zijn. Hij komt er nou eenmaal niet om les te geven, maar om mensen te zoeken, en er gingen nou eenmaal erg weinig door , Tong uitsteken dit is aan iedereen gericht hoor, niet alleen aan jou haha

pastel

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-08 23:13

nobility schreef:
Was echt super vandaag.Heb heerlijk gereden. En ben genomineerd Haha!

gefeliciteerd!!!!

lalunamyo

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-08 23:19

gefeliciteerd Knipoog aan iedereen trouwens die door zijn hier Tong uitsteken

nobility

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-08 23:25

Dank u Bloos

Avelienvd

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-08 23:25

Gefeliciteerd angela!!!

nobility

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-08 23:28

Dank je!

germie

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-08 23:41

Ben wel benieuwd naar de foto's.

Bren79

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-08 23:43

o_mariska_o

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-08 00:08

lalunamyo schreef:
o_mariska_o schreef:
nee, hij keek uit naar z'n pauze na ons denk ik..

je hoeft ook niet heel lang te kijken Knipoog bij binnekomst val je al gewoon op een combinatie of juist niet..
per persoon verschillend. tis niet als je niet genomineerd ben dat je niet kan rijden, heb super combinaties gezien die niet genomineerd zijn. Hij komt er nou eenmaal niet om les te geven, maar om mensen te zoeken, en er gingen nou eenmaal erg weinig door , Tong uitsteken dit is aan iedereen gericht hoor, niet alleen aan jou haha

ja, mee eens, maar hij kan in elk geval doen alsof hij het leuk vind om te kijken, of hij de combis nou goed vind of niet. hij was de hele tijd druk met zn chocolaatje en heeft maar 1/2 opmerkingen gegeven.. vond ik heel erg tegen vallen.. dat ik niet door ben is prima, die kans is ook wel heeel klein. ik had gewoon wel verwacht dat laurens meer zou praten, en in elk geval dat hij zou kijken Vork

deess

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-08 00:24

o_mariska_o schreef:
ik vond laurens tegenvallen.. hij heeft amper gekeken naar onze groepen, hij was alleen druk met z'n chocolade reep.. hij heeft ook bijna niks gezegt.. ik snap echt wel dat hij niet tegen iedereen iets kan zeggen, maar hij kan wel kijken of hij een aanwijzing kan geven. als je niet kijkt kun je ook niet beoordelen.. nee, viel tegen.. thinka deed wel super haar best dus ben wel heel erg tevreden Knipoog

helemaal mee eens hoor,vond hem onverschillig en ongeinteresseerd,en pas na 5 minuten kwam hij achter een camera vandaan omdat hij ook even geinterviewd werd ondertussen Boos! .het was echt net als met idols de 1e rondes NEXT!! en naar sommigen keek hij echt helemaal niet.ik was mee met cynthia katoen,ze vond het erg leuk om mee te doen maar was wel teleurgesteld hoor.

o_mariska_o

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-08 00:26

ja idd, onverschillig en ongeinteresseerd.. hij had er weinig zin meer in.. hij kan toch op zn minst een algemeen verhaaltje houden toch?!

deess

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-08 00:59

beetje te ambitieus plan misschien,ook niet ideaal van s'ochtends vroeg tot in de avond pony's en paarden af en aan voor je neus langs Ach gut

germie

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-08 08:08

Ik zou ook geen 12 uur naar paarden kunnen kijken, dan heb ik ze ook al gehad. Een dagje keuring vind ik leuk, maar als je dan om 3 of 4 uur klaarbent, dan merk je toch de vermoeidheid.
Wij reden niet eens 15 minuten. Na 11 minuten kwamen de volgende al weer de ring in en konden we nog net een paar rondjes doorrijden. We hebben al met al 12 minuten gereden (ik weet het namelijk omdat ik na 10 minuten iets wilde laten zien) De groep voor ons liep namelijk uit. Ik ben in de ring gewoon verder gegaan met losrijden: verlichte zit, voltes in binnenstelling, voltes in buitenstelling, lange teugels. De laatste paar minuten had ik wat oprichting willen vragen, maar dat kwam er niet meer van.
Maar mijn doel heb ik gehaald. Ik ben benieuwd of de foto's gelukt zijn. Ik zou er wel opstaan. Het rijden ging acceptabel, kan beter, maar ik denk dat een uur en een kwartier rijden met de trailer toch wel vermoeiend is voor mijn paard. Verder kan ik gewoon zien dat de bespiering er nog niet weer geheel is sinds mijn merrie een veulen heeft gekregen. Maar goed, degenen die met mij mee waren en ik, we hebben lol gehad en daar ging het om. Tong uitsteken Een aantal mensen zullen ons vast niet zo snel vergeten. Haha!

Ach ja, talent heb ik toch niet en dat wist ik wel, ik heb wel ambitie om hogerop te komen, maar je moet ook realistisch blijven. Ik werk gewoon fulltime, dan is een baan in de paarden gewoon niet weggelegd. 1 of 2 eigen paarden en daar zo ver mogelijk mee komen vind ik leuk. En tja, alleen dressuur is maar dressuur. Beetje springen, mennen, al deze dingen heb ik m'n paard ook geleerd. Als het om de veelzijdigheid van het paard ging, dan maakte mijn merrie een kans Knipoog

Ben nog wel geinterviewd. Ze kwamen me apart nog opzoeken op het parkeerterrein. Had net m'n rijjasje uitgedaan en de smerige naar kuil stinkende jas weer aan. Bloos Hoe ik overgekomen ben voor de camera weet ik niet. Ik moest namelijk wel lachen dat ze me opzochten. Mijn vriendin duikt meteen achter de trailer en laat mij met het paard alleen achter.
Laatst bijgewerkt door germie op 24-03-08 08:14, in het totaal 2 keer bewerkt

Frantic

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-08 08:12

Tja als we nou ook wat speciaals konden laten zien....

Wie weet was hij dan wakker geschrokken.
wij zijn dus ook niet door, paard stond op de rem en kon niet op been reageren. Heel raar om dat te zien omdat hij er eigenlijk nooit last van heeft. Hij staat juist lekker scherp aan de hulpen. Behalve gisteren dus.

Het is een ruin, maar ik denk dat hij hengstig was......

En idd, Laurens had het wel een beetje gehad geloof ik, pas na 10 minuten mochten ze van hand verwisselen, of had hij de bedoeling dat ze dat ook zelf zouden doen? Geen idee eigenlijk, het enige wat er gezegd werd was:"rij maar voor jezelf, ik zoek alleen talent"
Dat was er niet bij onze 6 in de groep, niet voldoende voor een nominatie, maar sommige genomineerden kwamen erdoor ivm hun houding( mooi en recht) Alleen of ze nu zo goed hun paard konden sturen met deze houding???
In de M verwacht ik toch dat je een paard wat meer op de achterhand kan laten lopen.....

Maar goed, ik hoefde niet te selecteren gelukkig.

Terugweg was niet leuk! N34 en N31 met sneeuw en die achtelijke chauffeurs die nooit ergens last van hebben en je gewoon met een bloedgang over de dubbele doorgetrokken streep gaan inhalen....Bah

germie

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-08 08:21

Amondi, ik was net wat eerder weer thuis, gelukkig, maar ook wij werden soms onorthodox ingehaald.
Ben erg benieuwd naar de foto's, als er een leuke tussenzit bestel ik die gewoon. Mijn eigen zijn mislukt.