Geen idee of dat mag. Dacht dat er altijd een slotje op ging als het evenement voorbij was. Maar nee, niet meer geweest zondag. Had verjaardag van mn oma. Was ik vergeten.
Ik was er ook Ik heb er in de stallen gewerkt, als nachtwacht tijdens het laatste weekend. Wel een hele verantwoordelijkheid, want het waren ruim 300 paarden. Echt leuk, krijg je tenminste de kans om rustig de paardjes te bekijken en aan te gapen (lol), iets dat je overdag niet lukt met alle mutsen (lees: grooms) die erom heen wandelen
Overigens viel me op dat de paarden (in de wel wat tochtige en vochtige staltenten) soms met wel 5 (!) dekens op stonden. En dan geen dunne dekentjes, nee, soms lagen er hele dekbedden op.
Overigens heb ik wel ALLE respect voor Hendrik-Jan Schuttert. Wat een lef, wat een talent, en dat alles voor zo'n jonge jongen. En dan nog winnen ook! (En: wat een paarden... Kwijl!) Vooral die Eurocommerce Edinburgh, die hem het tijdens het Masterspringen nog moeilijk maakte te blijven zitten (flinke bokpartij, vlak voor mijn neus, bij die 'stand' van de ouders van Gert Jan Bruggink)... Echt hoor, alle respect voor dat ventje.
Maikel van der Vleuten trouwens ook tijdens de Grote Prijs. Bij Bruggink ZAG je dat zijn paard alles op alles zette om maar snel te zijn, en dat was hij ook met zijn 40,nogwat seconden. Maikel daarentegen reed behoorlijk beheerst, en slaagde er toch nog in om het in 38 sec te doen, iets dat niet mogelijk leek.
Enneh oh ja... Dat paard Oh Look At My van Nuri Dijks... Wat een lief beest! Echt een knuffel op stal... Zucht.
Kortom, het was leuk!!
(En heb midden in de nacht nog in het VIP-gedeelte gezeten. Leuk, kom je daar ook eens.... )